Public contract: PF UK – Rekonstrukce učeben

Information on public contract

procurement procedure phase Evaluated
Evaluation is terminated, contractor selection and conclusion of the contract is in progress.
DBID: 8293
System number: P24V00000326
File number: UKRUK/186782/2024
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Date of commence: 11.04.2024
Tender submit to: 30.04.2024 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: PF UK – Rekonstrukce učeben
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukce učeben č. 23, 120, 220, 407 a 412 v budově na adrese Praha, Staré Město č.p. 901, náměstí Curieových 7, v rozsahu dle zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 5 115 355 Kč without VAT

Place of performance

  • Praha

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Právnická fakulta
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    nám. Curierových 901/7
    116 40 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-033529

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha 1_Krycí list Dokument MS Word Příloha 1_Krycí list.docx 27.27 KB
Příloha 4a_Souhlas se stavebnim zamerem Dokument PDF Příloha 4a_Souhlas se stavebnim zamerem.pdf 134.83 KB
Příloha 4b_ Stanovisko hygienická stanice Dokument PDF Příloha 4b_ Stanovisko hygienická stanice.pdf 150.72 KB
Příloha 4c_Stanovisko Odbor památkové péče Dokument PDF Příloha 4c_Stanovisko Odbor památkové péče.pdf 169.14 KB
Příloha 5_ČP ve vztahu k OZV Dokument MS Word Příloha 5_ČP ve vztahu k OZV.docx 28.18 KB
Příloha 6_Čestné_prohlášení_střet zájmů Dokument MS Word Příloha 6_Čestné_prohlášení_střet zájmů.docx 26.54 KB
Příloha 7_Soupis stavebních prací Dokument MS Excel Příloha 7_Soupis stavebních prací.xlsx 378.93 KB
Příloha 8_Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha 8_Seznam poddodavatelů.docx 23.87 KB
Příloha 2_Čestné_prohlášení_základní způsobilosti Dokument MS Word Příloha 2_Čestné_prohlášení_základní způsobilosti.docx 28.43 KB
Příloha 9_Projektová dokumentace Archiv ZIP Příloha 9_Projektová dokumentace.zip 8.64 MB
Příloha 10_Čestné_prohlášení_splnění podmínek situace Ukrajina Dokument MS Word Příloha 10_Čestné_prohlášení_splnění podmínek situace Ukrajina.docx 23.65 KB
Příloha 11_Vzor životopisu člena realizačního týmu Dokument MS Word Příloha 11_Vzor životopisu člena realizačního týmu.docx 27.55 KB
Příloha 12_Předpokládaný harmonogram investic Dokument MS Excel Příloha 12_Předpokládaný harmonogram investic.xlsx 51.28 KB
Příloha 3_Smlouva o dílo Dokument MS Word Příloha 3_Smlouva o dílo.docx 61.45 KB
Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace.pdf 488.76 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses