obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
Stěhování areálu 2. LF UK
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Stěhování areálu 2. LF UK
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stěhovací a s tím související služby. Jedná se především o stěhování kanceláří (tj. částečně kancelářského nábytku, ale především vybavení kanceláří jako výpočetní technika, kartotéky, knihy, šanony apod.), laboratoří, laboratorních přístrojů, vzorků, chemikálií, tlakových lahví a jiného zařízení do nově vybudovaných prostor 2. lékařské fakulty UK (nová budova v areálu Univerzity Karlovy, 2. lékařská fakulta, areál v ul. Plzeňská 311).
Součástí předmětu veřejné zakázky je také zajištění ochrany stěhovaných věcí při převozu (např. bublinkové a strečové folie, mrazící boxy pro stěhování obsahu mrazáků apod.), převoz stěhovaných věcí ze stávajících prostor do nového objektu (stěhování bude převážně probíhat v rámci areálu v ul. Plzeňská 311, nicméně součástí stěhování bude i přeprava kanceláří a přístrojů z objektu 1. LF UK, Anatomický ústav, na adrese: U Nemocnice 3, 128 00 Praha – Nové Město), vyložení a umístění na stanovené místo dle pokynu zadavatele. Dále je předmětem veřejné zakázky také zapůjčení papírových, nebo plastových přepravek či krabic v rozsahu nezbytném s ohledem na rozsah stěhovaných věcí.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
uzavřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie s uveřejněním smlouvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
12.06.2019 09:00
Datum zahájení:
29.05.2019 16:45
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software