obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
veřejné zakázky
RUK – ÚVT – Rámcová dohoda na dodávku bezkontaktních čipových karet s potiskem a hologramem
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
unassigned/unknown
Identifier in filing service
unassigned/unknown
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
RUK – ÚVT – Rámcová dohoda na dodávku bezkontaktních čipových karet s potiskem a hologramem
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření Rámcové dohody na výrobu a dodání plastových karet velikosti ID-1 podle EN ISO/IEC 7810 (velikost jako kreditní karty) osazených bezkontaktním čipem na bázi technologie MIFARE Desfire EV1, paměť čipu 4 kByte (dále jen „Průkaz EV1“) a Mifare S50, paměť 1kByte (dále jen „Průkaz S50“). Vzhled průkazů a jejich bližší specifikace je uvedena v Příloze č. 1 této ZD (dohromady oba typy průkazů dále jen „Průkazy“).
Průkazy budou sloužit k výrobě karet ISIC, a proto musí Dodavatel mít uzavřenou smlouvu k výrobě karet ISIC se společností GTS ALIVE s.r.o.
Zadavatel předpokládá požadavek na výrobu maximálně 100.000 ks Průkazů po dobu trvání Rámcové dohody. Grafické varianty budou upřesněny v rámci každé dílčí objednávky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz).
Kontakt:
Ing. Jakub Papírník
e-mail: jakub.papirnik@ruk.cuni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
12.05.2017 10:00
Datum zahájení:
20.04.2017 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software