Formulář F03 - Oznámení o výsledku zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl UKRUK/143167/2018-80
ID ve SpSl 1002073094
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2020-026113


Směrnice 2014/24/EU

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Univerzita Karlova, Rektorát
IČO: 2
00216208
Poštovní adresa:
Ovocný trh 560/5
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ010
PSČ:
11636
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Ing. Jakub Papírník
Tel.:
+420 224491171
E-mail:
jakub.papirnik@ruk.cuni.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.cuni.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.4) Druh veřejného zadavatele

I.5) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
UKRUK/143167/2018
RUK - ÚVT - Dodávka, technická podpora a rozvoj jednotného ekonomického informačního systému na Univerzitě Karlově - Druhé opakování
II.1.2) Hlavní kód CPV:
48812000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování ekonomicko-organizačního projektu, dodávka jednotného ekonomického informačního systému (dále jen „EIS“) pro Univerzitu Karlovu (dále jen „UK“), provedení centrální instalace tohoto systému na infrastruktuře UK, jeho nasazení do provozu na všech fakultách a dalších součástech UK (a to nejprve do zkušebního a následně do produkčního provozu), podpora tohoto provozu a další rozvoj EIS, a to dle požadavků uvedených v zadávacích podmínkách k této veřejné zakázce a v rozsahu vymezeném ve vzoru Smlouvy o dílo a o poskytování služeb (příloha č. 2 zadávací dokumentace) a dalších přílohách zadávací dokumentace.
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ01
CZ032
CZ052
Hlavní místo dodání nebo plnění:
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je zpracování ekonomicko-organizačního projektu, dodávka jednotného ekonomického informačního systému (dále jen „EIS“) pro Univerzitu Karlovu (dále jen „UK“), provedení centrální instalace tohoto systému na infrastruktuře UK, jeho nasazení do provozu na všech fakultách a dalších součástech UK (a to nejprve do zkušebního a následně do produkčního provozu), podpora tohoto provozu a další rozvoj EIS, a to dle požadavků uvedených v zadávacích podmínkách k této veřejné zakázce a v rozsahu vymezeném ve vzoru Smlouvy o dílo a o poskytování služeb (příloha č. 2 zadávací dokumentace) a dalších přílohách zadávací dokumentace.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Název:
Funkčnost nabízeného plnění
/ Váha: 1, 2, 20
30
Název:
Technická úroveň nabízeného plnění
/ Váha: 1, 2, 20
20
Název:
Zkušenosti dodavatele s obdobnými projekty
/ Váha: 1, 2, 20
15
Název:
Rozsah, kvalita a technické parametry služeb systémové integrace
/ Váha: 1, 2, 20
5
Název:
/ Váha: 1, 20
30
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
2018/S 204-464317
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení použité jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o zahájení zadávacího řízení; Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante)
IV.2.8) Informace o ukončení dynamického nákupního systému
IV.2.9) Informace o ukončení výzvy k účasti v soutěži oznámené prostřednictvím předběžného oznámení

Oddíl V: Zadání zakázky 1

Zakázka č.:
Část zakázky č.: 2
Název:
Zakázka/část je zadaná

V.1) Informace o nezadání zakázky

Zakázka/položka nebyla zadána

V.2) Zadání zakázky

V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána 1
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik

V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
 (bez DPH)
Předpokládaná celková hodnota zakázky/části: 2
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
Konečná hodnota zakázky/položky:
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota v případě této položky)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
V.2.5) Informace o subdodávkách
Uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami 4
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
%
Krátký popis části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

26.07.2020
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
7 povinné informace, které nemají být zveřejněny
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět

Příloha D1 – Obecné zakázky

Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v
Úředním věstníku Evropské unie

směrnice 2014/24/EU
(zvolte příslušnou možnost a uveďte vysvětlení)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Vysvětlení