obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
veřejné zakázky
RUK – Poradenská činnost a zastupování zaměstnavatele v zemích mimo ČR – příjezdy cizinců, výjezdy zaměstnanců a souběžně vykonávaná činnost zaměstnanců ve více zemích EU
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
UKRUK/361701/2020-12
Identifier in filing service
1002259871
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
RUK – Poradenská činnost a zastupování zaměstnavatele v zemích mimo ČR – příjezdy cizinců, výjezdy zaměstnanců a souběžně vykonávaná činnost zaměstnanců ve více zemích EU
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poradenská činnost a zastupování zadavatele jako zaměstnavatele v zemích mimo ČR při vyřizování odvodů a hlášení za zaměstnance zadavatele vč. placení daní a dalších činností při vysílání zaměstnanců zadavatele do zahraničí nebo v případě zaměstnanců zadavatele s místem výkonu práce v zahraničí.
Účelem výběrového řízení je uzavření rámcové smlouvy s max. 4 dodavateli na dobu určitou 2 let nebo do vyčerpání finanční částky 1 mil. Kč bez DPH (v případě prodloužení smlouvy až 2 mil. Kč bez DPH).
Podrobněji specifikováno ve výzvě k podání nabídky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Lucie Černá
Email: ovz@ruk.cuni.cz
Tel: (+420) 224 491 582
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
15.12.2020 10:00
Datum zahájení:
26.11.2020 15:25
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software