obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
UK - KaM - Dodávka chemie pro gastroprovoz
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
UKRUK/317945/2021-7
ID ve SpSl
1002640425
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
UK - KaM - Dodávka chemie pro gastroprovoz
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky chemie pro gastroprovoz specifikované v příloze č. 1 výzvy (Specifikace položek – chemie pro gastroprovoz). V příloze jsou vypsány jednotlivé položky, které budou na základě jednotlivých objednávek dle potřeby zadavatele dodávány průběžně od uzavření smlouvy do 31. 12. 2021. Kusové množství jednotlivých položek uvedené v příloze 1 výzvy (Specifikace položek – chemie pro gastroprovoz) je pouze orientační. Zadavatel je oprávněn odebrat menší i větší počty bez dopadu na jednotkovou cenu, přičemž je oprávněn některé položky neodebrat vůbec. Zadavatel upozorňuje, že předpokládá, že v období od 1. 7. 2021 do 30. 9. 2021 bude s ohledem na prázdninový provoz odebírat nižší objemy chemie pro gastroprovoz, než v období od 1. 10. 2021 do 31. 12. 2021.
Předpokládaná hodnota této veřejné zakázky byla stanovena dle § 19 odst. 3 ZZVZ.
Místo plnění:
Praha
Plzeň-město
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Lucie Černá
Email: ovz@ruk.cuni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
26.07.2021 10:00
Datum zahájení:
12.07.2021 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software