obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
veřejné zakázky
RUK – SBZ – Nákup respirátorů FFP2
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
UKRUK/14823/2022-12
Identifier in filing service
1003179410
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
RUK – SBZ – Nákup respirátorů FFP2
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka respirátorů FFP2 specifikovaných v příloze č. 1 výzvy (Specifikace a rozsah předmětu plnění s uvedením ceny). Celkový předpokládaný počet kusů je 50.000. Zadavatel je však oprávněn odebrat dle své potřeby i větší množství, a to až do vyčerpání limitu uvedeného v čl. IV odst. 8 přílohy č. 4 výzvy (Závazný návrh rámcové dohody).
Veřejná zakázka je pořizována pro zadavatele jako centrálního zadavatele a pověřující zadavatele dle přílohy č. 2 výzvy (Seznam středisek vč. seznamu osob). S jedním vybraným dodavatelem bude uzavřena RÁMCOVÁ DOHODA. Podrobněji specifikováno v příloze č. 4 výzvy (Závazný návrh rámcové dohody).
Zadavatel upozorňuje, že výpočet nabídkové ceny slouží pouze k nacenění a předpokládaný objem odebíraného zboží může být dle přílohy č. 4 výzvy (Závazný návrh rámcové dohody) až do výše předpokládané hodnoty dle čl. 4.1 výzvy.
Místo plnění:
Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Lucie Černá
Email: ovz@ruk.cuni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07.02.2022 10:00
Datum zahájení:
26.01.2022 17:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software