obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
veřejné zakázky
RD na dodávky hygienických a toaletních potřeb pro MFF UK
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
UKMFF/595714/2022-10
Identifier in filing service
1003841270
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
RD na dodávky hygienických a toaletních potřeb pro MFF UK
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky, jejímž účelem je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávky níže specifikovaného předmětu plnění na období 36 měsíců od uzavření rámcové smlouvy podle aktuálních potřeb zadavatele.
Předmětem veřejné zakázky jsou postupné dodávky (včetně dopravy do míst plnění) hygienických a toaletních potřeb podle konkrétních požadavků zadavatele v průběhu platnosti a účinnosti rámcové smlouvy uzavřené na základě výsledku výběrového řízení na tuto veřejnou zakázku.
Výsledkem výběrového řízení bude uzavření rámcové smlouvy mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem. Rámcová smlouva bude uzavřena s jediným dodavatelem s tím, že v ní budou konkrétně vymezeny veškeré podmínky plnění.
Předmět plnění je dále definován a podrobněji vymezen v přílohách této výzvy.
Místo plnění:
Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Anna Maškarová
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
09.01.2023 10:00
Datum zahájení:
15.12.2022 13:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Karlova
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software