obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
Předběžná tržní konzultace pro VZ s názvem RUK - OV - Dodávka, podpora a rozvoj CAFM systému na Univerzitě Karlově
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
UKRUK/284284/2023-7
ID ve SpSl
1004155771
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Předběžná tržní konzultace pro VZ s názvem RUK - OV - Dodávka, podpora a rozvoj CAFM systému na Univerzitě Karlově
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Zadavatel plánuje uspořádat předběžné tržní konzultace (dále jen „PTK“) minimálně ve dvou kolech. V tomto prvním kole je cílem zjistit obecné informace o CAFM (a případně jiných) systémech dostupných na trhu. Cílem je zjistit od potencionálních dodavatelů zejména následující informace:
a) Realizovatelnost pilotního projektu dle představy zadavatele,
b) realizovatelnost CAFM systému co do rozsahu technických požadavků dle představy zadavatele (viz příloha č. 4 Pozvánky k účasti na PTK),
c) návrhy dalších funkcí či požadavků, které by bylo možné do specifikace CAFM systému zahrnout,
d) časovou náročnost implementace CAFM systému včetně migrace dat (bez customizace nebo integrace s dalšími systémy zadavatele),
e) dostupné cenové modely (licence, SLA, rozvoj),
f) možnosti customizace (v rámci SLA) nebo rozvoje dle zadání zákazníka,
g) rámcové stanovení předpokládané hodnoty (ceny) systému dle dodavateli nabízených variant.
Místo plnění:
Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1
Kontakt:
David Sommer
e-mail: ovz@ruk.cuni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Předběžná tržní konzultace
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
31.05.2023 12:00
Datum zahájení:
16.05.2023 09:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software