Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl UKFF/365299/2023-4
ID ve SpSl 1004304023
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2023-031019
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2014/24/EU

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Univerzita Karlova, Filozofická fakulta
IČO: 2
00216208
Poštovní adresa:
nám. Jana Palacha 1/2
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ010
PSČ:
11638
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Soňa Bolfová
Tel.:
+420 221619348
E-mail:
verejnezakazky@ff.cuni.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.ff.cuni.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/profile_display_13.html

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.cuni.cz/contract_display_7231.html
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.cuni.cz/contract_display_7231.html
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)

I.4) Druh veřejného zadavatele

I.5) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
UKFF/365299/2023
UK-FF - SB - Zajištění ostrahy objektů FF UK
II.1.2) Hlavní kód CPV:
79710000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění ostrahy a recepčních služeb v objektech spravovaných či využívaných FF UK na adresách:
nám. J. Palacha 1/2, Praha 1; Hybernská 3, Praha 1; a fakultativně i dalších objektů, a dále zajištění převozu hotovosti a cenin mezi bankou a pokladnou fakulty od 1. 10. 2023 na dobu neurčitou.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
20000000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
79992000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
79713000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ010
Hlavní místo dodání nebo plnění:
nám. J. Palacha 1/2, Praha 1; Hybernská 3, Praha 1
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění ostrahy a recepčních služeb v objektech spravovaných či využívaných FF UK na adresách:
nám. J. Palacha 1/2, Praha 1; Hybernská 3, Praha 1; a fakultativně i dalších objektů, a dále zajištění převozu hotovosti a cenin mezi bankou a pokladnou fakulty od 1. 10. 2023 na dobu neurčitou.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
20000000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
48
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
Ad II.2.6) Předpokládaná hodnota je za období 4 let Ad II.2.7 Smlouva se bude uzavírat na dobu neurčitou.

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Profesní způsobilost
Dodavatel prohlašuje, že splňuje profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 ZZVZ předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo z jiné obdobné evidence, pokud je dodavatel v takové evidenci zapsán nebo výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Dále dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ předložením výpisu ze živnostenského rejstříku s předmětem podnikání: Ostraha majetku a osob. Viz Zadávací dokumentace.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Za účelem prokázání splnění technického kvalifikačního kritéria dle § 79 odst. 2 písm. d) zákona zadavatel požaduje doložit kvalifikaci manažera týmu bezpečnostních pracovníků, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky.

Z těchto dokladů bude vyplývat, že manažer zakázky splňuje níže uvedené požadavky a že se bude podílet na realizaci veřejné zakázky dle vymezené úrovně kvalifikačních požadavků.

U manažera zakázky bude v nabídce předložen i profesní životopis, ze kterého budou patrny údaje stanovené v požadavcích na prokázání kvalifikace.
Vybraný dodavatel v rámci součinnosti doloží doklad o vzdělání a výpis z rejstříku trestů manažera zakázky (v případě, že již nebudou tyto doklady součástí nabídky dodavatele). Zadavatel však nebrání, aby kterýkoli dodavatel na základě své vůle předložil originály nebo úředně ověřené kopie dokladů o kvalifikaci již do nabídky.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
1. Min. SŠ vzdělání ukončené maturitou
2. Trestní bezúhonnost
3. Praxe v oboru bezpečnostních služeb min. 5 let
4. Pracovní poměr u dodavatele min. 3 roky
5. Aktivní znalost českého či slovenského jazyka
6. Účast na poskytování min. 1 služby spočívající v zabezpečení ostrahy objektu pro jednoho objednatele s tím, že objem finančního plnění za realizaci jedné významné služby musí činit alespoň 2 000 000 Kč bez DPH za jeden kalendářní rok, služba musí být poskytována nepřetržitě po dobu alespoň 12 měsíců po sobě jdoucích.


Strukturovaný profesní životopis musí obsahovat:
-Jméno a příjmení
-Nejvyšší dosažené vzdělání
-Dosavadní praxi v oboru předmětu veřejné zakázky
-Informace k pracovnímu poměru k dodavateli
-Podíl na realizaci této veřejné zakázky
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
22.08.2023
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
09:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
SK
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
22.08.2023
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
09:00
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání nabídek v elektronické podobě není veřejné a nemohou se ho tak účastnit ani dodavatelé, kteří podali nabídku v zadávacím řízení.

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit
do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem,
nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po
výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle
zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich
uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky
proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději
do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti
zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě
jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny
Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona
musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do
10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul
nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na
uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení
zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce
ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst.
2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení
o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek
ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této
smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona
doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel
uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona
nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona,
nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 %
z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních
čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše
ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou
cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění
smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání
postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na
účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku
veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve
výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo
na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci
ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je
navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

17.07.2023
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
5 tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6 pokud jsou tyto informace již známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět