Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl UKFTVS/447018/2024-18
ID ve SpSl 1005081838



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Zpracování dokumentace pro stavební povolení stavby a dokumentace pro provedení stavby pro dostavbu areálu UK FTVS
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění Veřejné zakázky je poskytnutí projektových a architektonických služeb v následujícím rozsahu:
1) Dokumentace pro stavební povolení (dále jen „DSP“)
Zpracování dokumentace pro podání žádosti o stavební povolení dle stavebního zákona a dle dokumentace pro územní rozhodnutí (DÚR), jež je součástí Podkladů a dle požadavků a připomínek Zadavatele. Součástí předmětu díla jsou veškeré průzkumy a zaměření, které Dodavatel předpokládá na základě svých odborných zkušeností. DSP bude předána Dodavatelem ve formátu a počtu výtisků stanoveném Smlouvou. Projektová dokumentace bude zpracována metodou BIM dle přiložených dokumentů BIM protokol a Požadavky objednatele na informace BIM projektu

2) Výkon inženýrské činnosti ve fázi stavebního řízení:
a. projednání dokumentace pro stavební povolení a nezbytných posudků s orgány
státní správy a dalšími účastníky řízení,
b. zastupování Zadavatele ve stavebním řízení vedeném na stavebním úřadu, včetně
podání žádosti, popř. podání odvolání proti prvoinstančnímu rozhodnutí a přebírání rozhodnutí a potvrzení o pravomocnosti rozhodnutí.

3) Dokumentace pro provádění stavby (dále jen „DPS“)
V rámci dokumentace DPS bude zpracován neoceněný a oceněný položkový rozpočet stavby (ve formátech specifikovaných Smlouvou), v členění po stavebních objektech v podrobnosti stanovené ZZVZ, a zejména dle prováděcí vyhlášky č. 169/2016 Sb., v platném a účinném znění. DPS bude předána Dodavatelem ve formátu a počtu výtisků stanoveném Smlouvou. Projektová dokumentace bude zpracována metodou BIM dle přiložených dokumentů BIM protokol a Požadavky objednatele na informace BIM projektu.

• Projekt technologie sportovišť (bazén, ledová plocha a další)
V souvislosti s DPS bude zpracován rovněž projektu technologie sportovišť, v jehož rámci je Dodavatel povinen zajistit:
 Projekt technologie zimního stadionu, a to v rozsahu:
• chlazení – strojní část,
• výměna vzduchu,
• úprava ledu;
 Projekt technologie krytého bazénu, a to v rozsahu:
• bazénové technologie,
• technologie vodního hospodářství,
• technologie vybavení bazénu,
• technologie čištění / úpravy vody,
• technologie výměny vzduchu;
 Projekt technologických okruhů zdravotně technických instalací;
 Měření a regulace;
 Podrobnou bilanci potřeb a spotřeby médií jednotlivých technologií (výkony pro vytápění, ohřev vody, chlazení);
 Projekt v případě existující technologie LED lajnování.

• Projekt AV techniky
V souvislosti s DPS bude zpracován rovněž projekt AV techniky (kamerová technika, technické pracoviště, mobilní TV a audio pracoviště, výkonové ozvučení sportovišť, TV informační systém, popř. LED kostka, scoreboard a zápasové AV vybavení).
 Projekt akustiky jednotlivých sportovišť a veřejných prostor.
 Zpracování návrhu rozmístění AV techniky včetně návrhu vybavení audiotechnikou a projednání se Zadavatelem, včetně zapracování změn.

4) Součinnost v průběhu zadávacího řízení na zhotovitele stavby / dodavatele interiérové vybavení, pro které je projektová dokumentace zpracovávána, a účast zástupce Dodavatele v hodnotící komisi.
Obsahem předmětu plnění je poskytnutí součinnosti Zadavateli při vypracování vysvětlení zadávacích podmínek v rámci zadávacího řízení na výběr zhotovitele stavby / dodavatele interiérové vybavení (zejména vypracování vysvětlení zadávacích podmínek týkajících se technické části zadávacích podmínek, úpravy zadávacích podmínek doplněním nebo změnou, úpravy soupisu prací), a to do 48 hodin od odeslání žádosti o doplnění nebo vysvětlení Zadavatelem (písemně – analogově / digitálně), nedohodne-li se Dodavatel se Zadavatelem jinak. Dále bude předmětem plnění vypracování odborných stanovisek k případným námitkám dodavatelů, a to nejpozději do 3 pracovních dnů po odeslání žádosti o stanovisko (písemně – analogově / digitálně), nedohodne-li se Zadavatel s Dodavatelem jinak.
Předmětem plnění je taktéž účast odborného zástupce Dodavatele v hodnotící komisi zadávacího řízení na zhotovitele stavby / dodavatele interiérové vybavení a hodnocení nabídek, jehož účelem je spoluúčast na posouzení a hodnocení podaných nabídek a zároveň předkládání návrhů odborných stanovisek hodnotící komise či formulace výzev k předložení písemného vysvětlení nabídky dodavatele.
Místo plnění: Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt: MASOPUST LEGAL s.r.o., advokátní kancelář
se sídlem: Oktábcových 1039/3, Vysočany, 190 00 Praha 9
IČO: 08588805
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 11.09.2024 10:00
Datum zahájení: 26.07.2024 17:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):