obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
RUK - OV - Dodávka, podpora a rozvoj CAFM systému na Univerzitě Karlově
Opravný interní formulář k veřejné zakázce (DI č. 4)
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce (DI č. 4)
Číslo jednací ve SpSl
UKRUK/582752/2024-26
ID ve SpSl
1005300508
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
RUK - OV - Dodávka, podpora a rozvoj CAFM systému na Univerzitě Karlově
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka CAFM systému, jeho implementace, podpora a rozvoj s cílem zajistit jednotný systém na evidenci, provoz a správu nemovitostí. Klíčovou funkcionalitou je možnost rozšiřovat obsah informací na straně objednatele v rámci evidence, provozu, nájemních vztahů a dalších činností. Současně je však podstatnou součástí systému samotná správa budov, zahrnující plánovanou i operativní údržbu, revize technických zařízení a další nezbytné úkony. S tím se pojí i evidence dokumentů, sledování termínů a delegování úkolů jak zaměstnancům, tak externím dodavatelům.
Pro vizualizaci dat ve 2D a 3D (BIM modelu) je nezbytné zajistit integraci s geografickým informačním systémem (GIS), který je provozován na straně zadavatele. Požadavkem na CAFM systém je obecně sběr dat, s vytvářením různých přehledů a možností exportu dat do předpřipravených šablon dokumentů.
Místo plnění:
Hlavní město Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
David Sommer
e-mail: david.sommer@ruk.cuni.cz
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
16.12.2024 10:00
Datum zahájení:
31.10.2024 09:10
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software