Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce č. 1
Číslo jednací ve SpSl UKRUK/643792/2024-6
ID ve SpSl 1005314906



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Předběžná tržní konzultace: RUK - OVaV - Dodávka, implementace, technická podpora a rozvoj CRIS systému na Univerzitě Karlově
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Jedná se o předběžnou tržní konzultaci dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Další informace a podklady pro předběžnou tržní konzultaci a připravovanou veřejnou zakázku jsou k dispozici v jednotlivých dokumentech níže.

Účelem této předběžné tržní konzultace je seznámení potenciálních dodavatelů se záměrem vyhlášení této veřejné zakázky a současně i získání informací potřebných pro efektivní, správné a objektivní nastavení zadávacích podmínek k předmětné veřejné zakázce. Zadavatel chce tímto způsobem předcházet možným rizikům, která by se mohla při zadávání veřejné zakázky a případně i následně při jejím plnění vyskytnout.

Univerzita Karlova (dále také jen „UK“ nebo „univerzita“) hodlá pořídit již existující komplexní softwarové řešení, které by umožnilo efektivní správu a koordinaci různorodých aspektů vědecké a výzkumné činnosti, včetně projektů, výzkumných profilů, publikací, financí, grantů, jejich monitoringu a následného reportování (dále jen „systém“). Systém by měl minimalizovat administrativní zátěž pro výzkumníky i administrativní pracovníky, nabízet uživatelsky přívětivé rozhraní a přizpůsobivost specifickým potřebám univerzity.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt: Marek Buday
e-mail: ovz@ruk.cuni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: Předběžná tržní konzultace
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 06.01.2025 12:00
Datum zahájení: 06.12.2024 16:56
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):