obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
Předběžná tržní konzultace: RUK - OVaV - Dodávka, implementace, technická podpora a rozvoj CRIS systému na Univerzitě Karlově
Opravný interní formulář k veřejné zakázce č. 1
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce č. 1
Číslo jednací ve SpSl
UKRUK/643792/2024-6
ID ve SpSl
1005314906
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Předběžná tržní konzultace: RUK - OVaV - Dodávka, implementace, technická podpora a rozvoj CRIS systému na Univerzitě Karlově
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Jedná se o předběžnou tržní konzultaci dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Další informace a podklady pro předběžnou tržní konzultaci a připravovanou veřejnou zakázku jsou k dispozici v jednotlivých dokumentech níže.
Účelem této předběžné tržní konzultace je seznámení potenciálních dodavatelů se záměrem vyhlášení této veřejné zakázky a současně i získání informací potřebných pro efektivní, správné a objektivní nastavení zadávacích podmínek k předmětné veřejné zakázce. Zadavatel chce tímto způsobem předcházet možným rizikům, která by se mohla při zadávání veřejné zakázky a případně i následně při jejím plnění vyskytnout.
Univerzita Karlova (dále také jen „UK“ nebo „univerzita“) hodlá pořídit již existující komplexní softwarové řešení, které by umožnilo efektivní správu a koordinaci různorodých aspektů vědecké a výzkumné činnosti, včetně projektů, výzkumných profilů, publikací, financí, grantů, jejich monitoringu a následného reportování (dále jen „systém“). Systém by měl minimalizovat administrativní zátěž pro výzkumníky i administrativní pracovníky, nabízet uživatelsky přívětivé rozhraní a přizpůsobivost specifickým potřebám univerzity.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Marek Buday
e-mail: ovz@ruk.cuni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Předběžná tržní konzultace
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
06.01.2025 12:00
Datum zahájení:
06.12.2024 16:56
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software