obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
MEPHARED 2 – dodávka laboratorního nábytku a dalšího vybavení
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
MEPHARED 2 – dodávka laboratorního nábytku a dalšího vybavení
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Farmaceutická fakulta a Lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Hradci Králové staví od srpna 2023 Novostavbu Budovy fakult, do které se přesune veškerá výuková a výzkumná činnost těchto fakult. Zároveň se staví Novostavba Centrální budovy, kde budou sídlit děkanáty obou fakult.
Předmětem veřejné zakázky je vybavení Novostavby Budovy fakult laboratorním nábytkem a dalším vybavením výzkumných pracovišť (dále jen „Zboží“).
Podrobný popis předmětu plnění veřejné zakázky je uveden ve Smlouvě (v Příloze č. 4 zadávací dokumentace – Závazný návrh smlouvy), v Příloze č. 9 zadávací dokumentace – Podrobná specifikace předmětu plnění a v ostatních přílohách zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky je rovněž stěhování vybraných kusů stávajícího nábytku a vybavení Zadavatele a jejich napojení na infrastrukturu budovy (v podrobnostech viz Smlouva, dále též jen „Stěhování“). Přehled nábytku a vybavení určeného ke Stěhování je obsažen v samostatném listu přílohy č. 2 zadávací dokumentace – Položkový rozpočet.
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Jana Ďuranová
e-mail: vz_praha@mt-legal.com
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
20.01.2025 10:00
Datum zahájení:
28.11.2024 16:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software