Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2018-022729
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2014/24/EU

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Univerzita Karlova, Filozofická fakulta
IČO: 2
00216208
Poštovní adresa:
Ovocný trh 560/5
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ010
PSČ:
11000
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Lenka Holsteinová
Tel.:
+420 221619415
E-mail:
lenka.holsteinova@ff.cuni.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.ff.cuni.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/profile_display_13.html

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.cuni.cz/contract_display_1453.html
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
Úřední název:
Univerzita Karlova, Filozofická fakulta
IČO: 2
00216208
Poštovní adresa:
nám. Jana Palacha 2
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ010
PSČ:
11638
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Lenka Holsteinová
Tel.:
+420 221619415
E-mail:
lenka.holsteinova@ff.cuni.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.ff.cuni.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/profile_display_13.html

I.4) Druh veřejného zadavatele

I.5) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
2018/016
UK-FF – Pořízení ICT – opakování
II.1.2) Hlavní kód CPV:
30230000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka:
3D ručního scanneru a 3D tiskárny, bezdrátových poslechových zařízení, nabíjecího a přenosového kontejneru pro bezdrátová poslechová zařízení do výuky.

Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na dvě části takto:
Část 1 – 3D ruční scanner a 3D tiskárna
Část 2 - Bezdrátová poslechová zařízení, nabíjecí a přenosový kontejner pro bezdrátová poslechová zařízení do výuky

Účastník zadávacího řízení může podat nabídku na jednu nebo dvě části veřejné zakázky. Nabídka však pro každou část veřejné zakázky musí být podána jako zcela samostatná. Každá z částí veřejné zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně a musí splňovat všechny parametry požadované zadavatelem. Nabídky v části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiné části veřejné zakázky.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
452692
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
001
Část 1 - 3D ruční scanner a 3D tiskárna
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
30216110
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
30232100
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ010
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Hybernská 998/4, 110 00, Praha 1
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem první části veřejné zakázky je fyzická dodávka 3D ručního scanneru a 3D tiskárny. Bližší specifikace předmětu plnění, technických podmínek a požadavků zadavatele na dodávku zboží jsou uvedeny v příloze č. 2 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
267934
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.08.2018
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008562 „Podpora rozvoje studijního prostředí na Univerzitě Karlově – VVR“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
002
Část 2 - Bezdrátová poslechová zařízení, nabíjecí a přenosový kontejner pro bezdrátová poslechová zařízení do výuky
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
32510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ010
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Náměstí Jana Palacha 2, 116 38, Praha 1
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem druhé části veřejné zakázky je fyzická dodávka bezdrátových poslechových zařízení, nabíjecího a přenosového kontejneru pro bezdrátová poslechová zařízení do výuky. Bližší specifikace předmětu plnění, technických podmínek a požadavků zadavatele na dodávku zboží jsou uvedeny v příloze č. 3 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
184758
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
31.08.2018
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
„Podpora rozvoje studijního prostředí na Univerzitě Karlově – VVR“,CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008562
II.2.14) Další informace:

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Profesní způsobilost splňuje dodavatel, který dle § 77 odst. 1 ZZVZ předloží ve vztahu k České republice výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Dodavatel nemusí předložit požadovaný výpis z obchodního rejstříku pouze v případě uvedeném v § 77 odst. 3 ZZVZ.
Dodavatel může využít možnost splnění profesní způsobilosti dle § 45 odst. 4 ZZVZ.
Doklad prokazující profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 ZZVZ musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
14.08.2018
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
10:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
14.08.2018
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
10:05
(hh:mm)
Místo:
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 14. 8. 2018 v místnosti č. 458 ve 4. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:05 hodin.
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek s nabídkami se může zúčastnit maximálně 1 zástupce účastníka, který podal nabídku do konce lhůty pro podání nabídek. Zástupce účastníka se na jednání prokáže plnou mocí účastnit se tohoto jednání, podepsanou osobou oprávněnou jednat za účastníka, pokud sám není touto osobou.

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2
předpokládané datum 9.7.2018

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

blíže viz zadávací dokumentace:https://zakazky.cuni.cz/contract_display_1453.html

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

09.07.2018
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
5 tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6 pokud jsou tyto informace již známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět