Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602020032192


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta
Identifikační číslo:
00216208
Poštovní adresa:
Ovocný trh 560/5
Obec:
Praha 1
PSČ:
110 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
Ing. arch. Simona Dočkalová
       
E-mail:
simona.dockalova@ff.cuni.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.ff.cuni.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cuni.cz/profile_display_13.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cuni.cz/vz00000223
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
UK-FF - Hlavní budova, nám. Jana Palacha 2 – I. etapa
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, náměstí Jana Palacha 2/1, Praha 1
Kód NUTS CZ010 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem zakázky jsou stavební práce dotýkající se výhradně vnitřních prostor hlavní budovy FF UK (nám. Jana Palacha 2, Praha 1). Zakázka je dělena na šest části , které budou realizovány dle dokumentace zpracované samostatně pro každou část. Práce se týkají obnovy (výměny a doplnění) páteřních kabelových tras silnoproudých i slaboproudých (část 1 a 2), zahrnující i související stavební práce, celkové rekonstrukce prostor výpočetního centra a navazujících místností (část 3 a 4), klimatizaci jižního křídla budovy (část 5) a dále výměny jednoho ze stávajících výtahů budovy včetně rozšíření dojezdu, realizace nové výtahové šachty a úpravy části dvora(část 6). Akce budou realizovány ve dvou etapách, v roce 2016 a 2017.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45310000-3
45315100-9
39150000-8
45313100-5
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
32 832 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
viz návrh smlouvy pro každou část veřejné zakázky (příloha č. 6 zadávací dokumentace)

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační požadavky splňuje dodavatel, který splňuje veškeré zákonné požadavky dané § 53 odst. 1 zákona, vyjma písm. i) zákona. Splnění základních kvalifikačních požadavků prokáže dodavatel předložením:
a) výpisu z evidence Rejstříku trestů pro kvalifikační předpoklad stanovený v § 53 odst. 1 písm. a), b) zákona. Výpis z evidence Rejstříků trestů uchazeč doloží, jde-li o právnickou osobu, jak za právnickou osobu, tak za statutární orgán nebo všechny členy statutárního orgánu. Podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím organizační složky, doloží uchazeč výpisy z evidence Rejstříku trestů za vedoucího organizační složky, jakož i za statutární orgán nebo všechny členy statutárního orgánu zahraniční osoby;
b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení pro kvalifikační předpoklad stanovený v § 53 odst. 1 písm. f) zákona;
c) potvrzení příslušného orgánu České správy sociálního zabezpečení pro kvalifikační předpoklad stanovený v § 53 odst. 1 písm. h) zákona;
d) čestným prohlášením pro kvalifikační předpoklad stanovený v § 53 odst. 1 písm. c), d), e), g), j), k), l) zákona.

Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel předložením:
a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Doklady o oprávnění k podnikání musí prokazatelně pokrývat veškeré činnosti, které jsou předmětem plnění dané části veřejné zakázky. Uchazeč musí doložit živnostenská oprávnění zejména na následující činnosti: Provádění staveb, jejich změn a odstraňování (pro části 1, 2, 3, 5 a 6 veřejné zakázky).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
V souladu s ust. § 50 odst. 1 písm. c) zákona předloží uchazeč čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
V souladu s § 56 odst. 3 písm. a) zákona zadavatel požaduje, že uchazeč ve své nabídce uvede seznam 3 významných stavebních prací realizovaných dodavatelem v posledních 5 letech (pro části 1, 2, 3, 5 a 6 veřejné zakázky) a v souladu s § 56 odst. 1 písm. a) zákona seznam 3 významných dodávek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech (pro část 4 veřejné zakázky) s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Přílohou tohoto seznamu musí být: a) osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud bylo zboží dodáno veřejnému zadavateli, nebo b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo zboží dodáno jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Osvědčení musí obsahovat zejména místo a dobu provedení veřejné zakázky, název zadavatele a hodnotu veřejné zakázky a potvrzení o řádném provedení veřejné zakázky vystavené zadavatelem.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
viz oddíl VI.3) Další informace
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 30/05/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 30/05/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
budova FF UK, náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek s nabídkami se může zúčastnit maximálně 1 zástupce uchazeče, který podal nabídku do konce lhůty pro podání nabídek. Zástupce uchazeče se prokáže plnou mocí účastnit se tohoto jednání, podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Způsob prokázání splnění daného technického kvalifikačního předpokladu pro jednotlivé části veřejné zakázky:
Část 1 - Kompletní modernizace páteřních silových elektrorozvodů
Za významné stavební práce je považována realizace elektroinstalačních a stavebních prací obdobného charakteru s finančním plněním minimálně 2 000 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku.
Část 2 - Kompletní modernizace páteřních slaboproudých elektrorozvodů
Za významné stavební práce je považována realizace elektroinstalačních a stavebních prací obdobného charakteru] s finančním plněním minimálně 400 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku.
Část 3 - Revitalizace parteru kolem Laboratoře výpočetní techniky
Za významné stavební práce je považována celková stavební rekonstrukce prostor obdobného charakteru s finančním plněním minimálně 4 000 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku.
Část 4 - Revitalizace parteru kolem Laboratoře výpočetní techniky - volný mobiliář
Za významné dodávky je považováno poskytnutí dodávky volného nábytkového vybavení s finančním plněním minimálně 400 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku.
Část 5 - Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, KLIMATIZACE JIŽNÍHO KŘÍDLA BUDOVY
Za významné stavební práce je považována celková stavební rekonstrukce prostor obdobného charakteru s finančním plněním minimálně 3 000 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku.
Část 6 - Revitalizace parteru hlavní budovy FFUK – výtah pro bezbariérové propojení budovy
Za významné stavební práce je považována celková stavební rekonstrukce prostor obdobného charakteru s finančním plněním minimálně 3 000 000 Kč bez DPH za jednotlivou zakázku.

Doba plnění veřejné zakázky a její harmonogram je uveden v bodě 4.1 zadávací dokumentace.

Doba pro podání nabídek
Nabídky lze podávat do 27. 5. 2016 do 10:00 hod. pro části 1, 2, 3 a 4.
Nabídky lze podávat do 10. 10. 2016 do 10:00 hod. pro části 5 a 6.

Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 27. 5. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hodin pro části 1, 2, 3 a 4.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 10. 10. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hodin pro části 5 a 6.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
05/05/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Kompletní modernizace páteřních silových elektrorozvodů
1) STRUČNÝ POPIS
Zakázka zahrnuje výměnu stávajících páteřních elektroinstalací a dalších zařízení ve stávajícím rozsahu a obdobných trasách a související stavení práce.
Modernizace silových elektrorozvodů se týká výměny páteřních tras nízkého napětí (240V) od hlavní rozvodny ve 2. PP budovy k hlavním patrovým, zčásti dalším podružným rozváděčům na všech podlažích, výměny těchto rozváděčů včetně výzbroje a přepojení ponechaných rozvodů do jednotlivých místností.
Akce je dělena na dvě etapy, předpokládané zahájení realizace 1. etapy 06/2016, předpokládané dokončení 09/2016, předpokládané zahájení realizace 2. etapy 06/2017, předpokládané dokončení 09/2017
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45310000-3
45315100-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
5 632 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Nabídky lze podávat do 30. 5. 2016 do 10:00 hod.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 30. 5. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Kompletní modernizace páteřních slaboproudých elektrorozvodů
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem investiční akce je realizace jednotné koncepce nových páteřních datových tras, realizace páteřních optických rozvodů a rozmístění rozvaděčů s aktivními síťovými prvky. Využity jsou možné stávající průchozí trasy a prvky a doplněny jsou trasy nové včetně výměny a doplňování rozváděčů a dalších prvků. Cílovým stavem je realizace rozmístění rozvaděčů a páteřních rozvodů pokrývající celou hlavní budovu FF UK a zabezpečení možnosti dalšího rozvoje sítě. Předmětem plnění jsou i související stavební práce a přípomoce.
Předpokládané zahájení realizace 06/2016, předpokládané dokončení 08/2016
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45310000-3
45315100-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
939 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Nabídky lze podávat do 30. 5. 2016 do 10:00 hod.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 30. 5. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Revitalizace parteru kolem Laboratoře výpočetní techniky
1) STRUČNÝ POPIS
Zakázka zahrnuje celkovou stavební rekonstrukci vnitřních prostor 1. PP v traktu přilehlém k ulici Kaprova a Valentinská. Jedná se zejména o rekonstrukci a rozšíření pracovních prostor kancelářských a skladových LVT (výpočetního centra), přesunutí a modernizaci hlavní serverovny fakulty včetně realizace souvisejících technologií (EPS, EZS, klimatizace, plynové hašení), rekonstrukci dalších přilehlých prostor - komunikací, kanceláře edice, skladů a realizaci nových sociálek.
Předpokládané zahájení realizace 06/2016, předpokládané dokončení 09/2016
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
11 622 500
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Nabídky lze podávat do 30. 5. 2016 do 10:00 hod.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 30. 5. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Revitalizace parteru kolem Laboratoře výpočetní techniky - volný mobiliář
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávka volného mobiliáře, věcně i časově souvisí s částí 3.
Předpokládané zahájení realizace 06/2016, předpokládané dokončení 09/2016
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39150000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
486 500
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Nabídky lze podávat do 30. 5. 2016 do 10:00 hod.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 30. 5. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, KLIMATIZACE JIŽNÍHO KŘÍDLA BUDOVY
1) STRUČNÝ POPIS
Projekt řeší klimatizaci ve všech nadzemních podlaží křídla budovy orientovaného do ul. Kaprovy s možnou postupnou realizací i po jednotlivých podlažích. V roce 2012 byla realizována první etapa - klimatizace 2.np, předmětem této investiční akce je klimatizace všech dalších nadzemních podlaží předmětného křídla. Pro každé klimatizované podlaží bude instalováno samostatné, v principu identické zařízení s jednou venkovní jednotkou a skupinou vnitřních jednotek, součástí jsou veškeré související instalace, regulace, stavební práce a přípomoce. Klimatizační zařízení může fungovat i jako podružný systém vytápění. K akci byl dne 11.7.2012 vydán Souhlas s provedením ohlášené stavby, k realizované I.etapě byl vydán Kolaudační souhlas s užíváním stavby. Pro realizaci další etapy bude stavebníkem pokračováno v legislativním procesu. Předpokl. zahájení 06/2017
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45331220-4
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
7 052 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Nabídky lze podávat do 10. 10. 2016 do 10:00 hod.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 10. 10. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
6
Název
Revitalizace parteru hlavní budovy FFUK – výtah pro bezbariérové propojení budovy
1) STRUČNÝ POPIS
Akce zahrnuje výměnu jednoho ze stávajících výtahů v budově, včetně realizace nové výtahové šachty a veškerých souvisejících stavebních prací a technologických rozvodů. Současně bude šachta prohloubena a obslouženy další dvě úrovně budovy. Vybudování výtahu tak významně zlepší bezbariérovou přístupnost a obslužnost provozních prostor fakulty. Práce dále zahrnují dispoziční změny ve 2.PP a úpravy části dvora.
Projekt pro stavební povolení zahrnoval i rekonstrukci vybraných místností 2. a 1.PP, tato část byla realizována jako I.etapa v roce 2013. K akci je vydáno stavební povolení, k realizované I.etapě byl vydán Kolaudační souhlas s užíváním stavby. Pro realizaci další etapy bude stavebníkem pokračováno v legislativním procesu. Předpokl. zahájení 06/2017
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45313100-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
7 100 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Nabídky lze podávat do 10. 10. 2016 do 10:00 hod.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 10. 10. 2016 v místnosti č. 102 v 1. patře budovy FF UK na adrese náměstí Jana Palacha 2, 116 38 Praha 1 od 10:00 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------