obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
veřejné zakázky
LFP - modernizace výtahů v Šafránkově pavilonu
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
unassigned/unknown
Identifier in filing service
unassigned/unknown
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
LFP - modernizace výtahů v Šafránkově pavilonu
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky na stavební práce je výměna čtyř stávajících výtahů v budově na adrese alej Svobody 703/31, Plzeň, včetně realizace příslušných stavebních úprav výměnou výtahů vyvolaných (stavební úpravy šachet, rozšíření vstupů apod.) a veškerých souvisejících stavebních prací a technologických rozvodů. Zhotovitel je povinen v rámci předmětu plnění provést veškeré dodávky, práce a služby, kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení, provedení, dokončení a předání předmětu plnění a jeho uvedení do řádného provozu v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami platnými na území České republiky. Součástí díla je tedy i demontáž stávajících výtahů včetně jejich doložitelné ekologické likvidace, jakožto i doložitelná ekologická likvidace dalšího odpadu vzniklého při realizaci díla.
Vyžádá-li si provedení a uvedení díla do řádného provozu zpracování posudků (například statických), projektové dokumentace, vydání příslušných povolení k provedení díla (například stavební povolení), vydání příslušných povolení k provozování díla (například kolaudační rozhodnutí), případně jiných dokumentů apod., je výše uvedené rovněž předmětem veřejné zakázky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Jaroslav Pojar
e-mail: Jaroslav.Pojar@lfp.cuni.cz
tel: +420 377593445
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
31.10.2018 08:00
Datum zahájení:
19.09.2018 12:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software