obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
Zajištění TDI na akci – UK – FHS – Rekonstrukce objektu menzy 17. listopadu
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění TDI na akci – UK – FHS – Rekonstrukce objektu menzy 17. listopadu
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb spočívajících ve výkonu technického dozoru investora a odborné technické pomoci při realizaci plánovaného projektu zadavatele s názvem „UK - FHS – Rekonstrukce objektu menzy 17. listopadu,“ (dále jen „Přestavba“), a to včetně všech souvisejících činností nezbytných pro řádnou realizaci Přestavby, zejména investorsko-inženýrských činností (dále jen „Služby TDI“).
Předmětem Přestavby je provedení přípravných prací na staveništi, demoličních a zemních prací, stavebních úprav a stavebně-montážních prací. Podrobné informace o Přestavbě a jejím rozsahu jsou uvedeny v projektové dokumentaci k Přestavbě, která tvoří Přílohu č. 1 ZD.
Podrobná specifikace předmětu plněné veřejné zakázky vyplývá z Přílohy č. 2 ZD a ze závazného návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 3 ZD.
Výhrada změny závazku
Zadavatel si v souladu s § 66 a § 100 zákona vyhrazuje právo zadat další služby vybranému dodavateli. Předmětem těchto dalších služeb bude rozšíření Služeb TDI na další etapu stavebních prací a zastupování zadavatele ve společném kolaudačním řízení obou etap. Zadavatel předpokládá zadání těchto dalších služeb do 18 měsíců od uzavření smlouvy na Služby TDI, nejpozději však v zákonné lhůtě 3 let od uzavření smlouvy.
Kód hlavního předmětu veřejné zakázky dle klasifikace CPV:
71000000-8 Architektonické, stavební, technické a inspekční služby¨
71244000-0 Výpočet nákladů, sledování nákladů
71322100-2 Stavební dozor pro stavebně inženýrské práce
71315400-3 Stavební dozor
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky vč. vyhrazené změny závazku činí 4.000.000,- Kč (slovy: čtyři miliony korun českých) bez DPH.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez vyhrazené změny závazku činí 3.000.000,- Kč (slovy: Tři milióny korun českých) bez DPH.
Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku činí 1.000.000,- Kč (slovy: Jeden milión korun českých) bez DPH.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
ŘANDA HAVEL LEGAL advokátní kancelář s.r.o.
Kontakt:
Mgr. Tomáš Rydvan
e-mail: zakazky@randalegal.com
tel: 222 537 500
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Postup zadání:
zjednodušené podlimitní řízení
Datum pro předběžný zájem:
Datum pro žádosti o účast:
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky:
16.02.2017 12:00
Datum zahájení:
23.12.2016 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software