obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
RUK - EO - Zpracování ekonomicko-organizačního projektu a poskytnutí souvisejících služeb ekonomického a IT poradenství při přípravě, výběru a zavádění nového ekonomického informačního systému pro Univerzitu Karlovu
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
UKRUK/177386/2021-13
ID ve SpSl
1002577169
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
RUK - EO - Zpracování ekonomicko-organizačního projektu a poskytnutí souvisejících služeb ekonomického a IT poradenství při přípravě, výběru a zavádění nového ekonomického informačního systému pro Univerzitu Karlovu
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je:
1) zpracování ekonomicko-organizačního projektu (dále jen „EOP“),
2) zpracování technických požadavků a dalších zadávacích podmínek veřejné zakázky na nový ekonomický informační systém (dále jen „EIS“) a poskytnutí další součinnosti při přípravě veřejné zakázky na EIS,
3) poskytnutí součinnosti v průběhu zadávacího řízení na EIS a
4) dopracování EOP a zajištění dohledu na kvalitu dodávky v rámci implementace EIS.
Podrobnější specifikace předmětu plnění je uvedena především v příloze č. 1c zadávací dokumentace (Popis požadavků na ekonomicko-organizační projekt a na související služby ekonomického a IT poradenství). Příloha č. 1a zadávací dokumentace (Popis stávajícího stavu zpracování ekonomických agend na Univerzitě Karlově) a příloha č. 1b zadávací dokumentace (Popis stávajících požadavků Univerzity Karlovy na nový ekonomický informační systém) obsahují další nezbytné informace pro podání nabídky ze strany dodavatele a zadavatel doporučuje jejich důkladné prostudování před podáním nabídky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Marek Buday
e-mail: marek.buday@ruk.cuni.cz
tel: 224 491 734
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
07.07.2021 10:00
Datum zahájení:
04.06.2021 22:39
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software