Formulář CZ01 - Předběžné oznámení podlimitního zadávacího řízení

Název formuláře Předběžné oznámení - předběžné tržní konzultace
Číslo jednací ve SpSl UKRUK/442303/2021-3
ID ve SpSl 1002817263
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2021-040372


Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa

Název:
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta
IČO:
00216208
Ulice a číslo popisné:
Černá 646/9
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ01
PSČ:
11555
Stát:
CZ
Kontaktní osoba:
Mgr. Petr Gallus, Ph.D.
Tel.:
+420 221988511
E-mail:
gallus@etf.cuni.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://web.etf.cuni.cz/ETFN-1.html
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/profile_display_4.html

I.2) Komunikace

Zadávací dokumentace (nebo její textová část) je neomezeným a přímým dálkovým přístupem, a to bezplatně na: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/vz00005184
Zaslání neuveřejněné části zadávací dokumentace lze požadovat na adrese:
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány

Oddíl II: Předmět zakázky

II.1) Popis

II.1.1) Název:
Předběžná tržní konzultace: UK - ETF - Generální rekonstrukce budovy ETF, Černá 9
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
Hlavní kód CPV:
45000000
Kód NUTS:
CZ01
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Černá 646/9, 115 55 Praha 1
II.1.3) Stručný popis:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem této veřejné zakázky má být provedení stavebních prací spočívajících v rehabilitaci objektu Paláce Marathon na adrese Černá 646, 110 00 Praha 1 - Nové Město, parc. č. 879 a 878/2 v kat. území Nové Město, Praha 1.

Před zahájením zadávacího řízení se zadavatel rozhodl využít institutu předběžné tržní konzultace jako nástroje ke komunikaci s dodavateli, a to za účelem zjištění relevantních a objektivních informací o možnostech daného trhu.
II.1.4) Informace o variantách
II.1.5) Informace o vyhrazené veřejné zakázce
II.1.6) Informace o rámcové dohodě nebo dynamickém nákupním systému
II.1.7) Informace o rámcové dohodě
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové dohody:
II.1.8) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
(Pokud ano) uveďte registrační číslo projektu:

II.2) Rozsah veřejné zakázky

II.2.1) Celková předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH:
100000000

II.3) Časový rámec

II.3.1) Doba trvání zakázky, rámcové dohody či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
 
Doba trvání ve dnech:
(ode dne uzavření smlouvy)
nebo
Začátek:
01.05.2022
(dd.mm.rrrr)
Konec:
30.09.2023
(dd.mm.rrrr)
V případě rámcových dohod – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:

II.4) Informace o částech

II.4.1) Dělení na části
Zakázka je rozdělena na části
Nabídky mohou být předkládány pro
 
Nejvyšší počet částí, které mohou být zadány jednomu dodavateli:
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávat zakázky kombinující níže uvedené části nebo skupiny částí:

II.5) Popis části

 (Oddíl prosím opakujte, kolikrát je třeba)
II.5.1) Název části:
Část zakázky č.:
II.5.2) Popis části zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
II.5.3) Dodatečné CPV a NUTS kódy
Hlavní kód CPV:
Kód NUTS:
II.5.4) Předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH:
II.5.5) Údaj o době trvání nebo datu zahájení / dokončení
(jsou-li odlišné pro jednotlivé části)
Doba trvání v měsících:
 
nebo
 
Doba trvání ve dnech:
(ode dne uzavření smlouvy)
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)

Oddíl III: Řízení

III.1) Popis

III.1.1) Druh řízení
 (vyplňte v případě, že toto oznámení je výzvou k účasti v soutěži)

III.2) Hodnotící kritéria

III.2.1) Hodnotící kritéria
 
(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
 
Kritérium:
Nabídková cena
Váha:
60
 
Kritérium:
Kvalita realizačního týmu
Váha:
25
 
Kritérium:
Kvalita zajištění bezproblémového průběhu stavby zhotovitelem
Váha:
10
 
Kritérium:
Záruka za provedené dílo
Váha:
5
 
III.2.2) Informace o elektronické aukci
(podrobné informace o elektronické aukci jsou uvedeny v zadávací dokumentaci)

III.3) Administrativní informace

III.3.1) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádosti o účast
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
III.3.2) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast:
III.3.3) Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení
Datum:
17.01.2022
(dd.mm.rrrr)

Oddíl V: Doplňující informace

V.1) Další informace:

Jedná se o předběžnou tržní konzultaci dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Další informace a podklady pro předběžnou tržní konzultaci a připravovanou veřejnou zakázku jsou k dispozici na profilu zadavatele (viz oddíl I.).

V.2) Datum odeslání tohoto oznámení:

28.10.2021