Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl UKMFF/575757/2022-9
ID ve SpSl 1003822891



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb pro MFF UK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou postupné dodávky (včetně dopravy do míst plnění) kancelářských potřeb dle konkrétních požadavků zadavatele v průběhu platnosti a účinnosti rámcové smlouvy uzavřené na základě výsledku zadávacího řízení na tuto veřejnou zakázku.

Postup při realizaci předmětu plnění a povinnosti dodavatele:

1) Dodavatel je povinen provozovat e-shop a v rámci předmětu plnění veřejné zakázky zavést samostatný profil klienta – zadavatele na webovém portálu tohoto e-shopu, kde bude výhradně sortiment zboží za dílčí kupní ceny, které budou uvedeny Spotřebním koši, který tvoří Přílohu č. 1 Rámcové kupní smlouvy. Zadavatel (kupující) vytvoří v rámci profilu klienta výzvu (objednávku) a odešle ji elektronicky prostřednictvím e-shopu dodavateli. Kupující potvrdí výzvu (objednávku) do 5 minut od zaslání výzvy (objednávky) prostřednictvím e-shopu dodavatele na e-mail kontaktní osoby uvedené v objednávce.

2) Dodat zadavateli zboží nové, nepoužité.
3) Dodržet dodací lhůtu, která nepřekročí 5 pracovních dnů ode dne přijetí výzvy (objednávky) zadavatele, nedohodnou-li se zadavatel a dodavatel v jednotlivých případech písemně jinak.
4) Zajistit, aby dodané zboží včetně jeho balení, konzervace a ochrany pro přepravu splňovalo požadavky příslušných platných norem ČSN,
5) Zajistit, aby zadavatel (kupující) měl zaveden samostatný profil klienta, kde bude pouze sortiment za vysoutěžené ceny a export nákupního košíku do formátu „xls nebo pdf“
Místo plnění: Hlavní město Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt: Ivana Vrbová
e-mail: ivana.vrbova@dekanat.mff.cuni.cz
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 21.12.2022 13:00
Datum zahájení: 01.12.2022 15:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: