obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb pro MFF UK
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
UKMFF/575757/2022-9
ID ve SpSl
1003822891
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb pro MFF UK
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou postupné dodávky (včetně dopravy do míst plnění) kancelářských potřeb dle konkrétních požadavků zadavatele v průběhu platnosti a účinnosti rámcové smlouvy uzavřené na základě výsledku zadávacího řízení na tuto veřejnou zakázku.
Postup při realizaci předmětu plnění a povinnosti dodavatele:
1) Dodavatel je povinen provozovat e-shop a v rámci předmětu plnění veřejné zakázky zavést samostatný profil klienta – zadavatele na webovém portálu tohoto e-shopu, kde bude výhradně sortiment zboží za dílčí kupní ceny, které budou uvedeny Spotřebním koši, který tvoří Přílohu č. 1 Rámcové kupní smlouvy. Zadavatel (kupující) vytvoří v rámci profilu klienta výzvu (objednávku) a odešle ji elektronicky prostřednictvím e-shopu dodavateli. Kupující potvrdí výzvu (objednávku) do 5 minut od zaslání výzvy (objednávky) prostřednictvím e-shopu dodavatele na e-mail kontaktní osoby uvedené v objednávce.
2) Dodat zadavateli zboží nové, nepoužité.
3) Dodržet dodací lhůtu, která nepřekročí 5 pracovních dnů ode dne přijetí výzvy (objednávky) zadavatele, nedohodnou-li se zadavatel a dodavatel v jednotlivých případech písemně jinak.
4) Zajistit, aby dodané zboží včetně jeho balení, konzervace a ochrany pro přepravu splňovalo požadavky příslušných platných norem ČSN,
5) Zajistit, aby zadavatel (kupující) měl zaveden samostatný profil klienta, kde bude pouze sortiment za vysoutěžené ceny a export nákupního košíku do formátu „xls nebo pdf“
Místo plnění:
Hlavní město Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Ivana Vrbová
e-mail: ivana.vrbova@dekanat.mff.cuni.cz
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
21.12.2022 13:00
Datum zahájení:
01.12.2022 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software