obsah
|
zápatí
Univerzita Karlova
Univerzita Karlova
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
veřejné zakázky
RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – FOTOGRAFIE
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
UKRUK/305776/2019-11
ID ve SpSl
1005843483
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – FOTOGRAFIE
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Jde o veřejnou zakázku zadávanou jako koncese malého rozsahu. Předmětem plnění koncese je pořizování fotografií při slavnostních ceremoniích (dále i jen „akce“) pořádaných zadavatelem a poskytování fotografických služeb třetím osobám. Případné riziko ztráty je na straně dodavatele.
Záznamové služby budou spočívat v poskytování fotografických služeb při imatrikulacích studentů a promocích absolventů; v požadované kvalitě, s možností stažení fotografií ve webové i tiskové kvalitě:
- fotografie pro web min. ve formátu JPEG, RGB, rozlišení 72 DPI.
- fotografie pro tisk min. ve formátu JPEG, RGB, rozlišení 300 DPI.
Rozsah poskytovaných služeb je každoročně stanoven harmonogramem imatrikulací a promocí Univerzity Karlovy.
Orientační rozsah předmětných akcí pořádaných zadavatelem je popsán v příloze č. 1 výzvy.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kontakt:
Tereza Matyska Mičánková
e-mail: tereza.matyska.micankova@ruk.cuni.cz
tel:+420 224 491 478
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
21.07.2025 10:00
Datum zahájení:
26.05.2025 14:59
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Karlova
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software