Veřejná zakázka: RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – FOTOGRAFIE

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 3108
Systémové číslo: P19V00001052
Spisová značka: UKRUK/305776/2019
Datum zahájení: 26.05.2025
Nabídku podat do: 21.07.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – FOTOGRAFIE
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Jde o veřejnou zakázku zadávanou jako koncese malého rozsahu. Předmětem plnění koncese je pořizování fotografií při slavnostních ceremoniích (dále i jen „akce“) pořádaných zadavatelem a poskytování fotografických služeb třetím osobám. Případné riziko ztráty je na straně dodavatele.
Záznamové služby budou spočívat v poskytování fotografických služeb při imatrikulacích studentů a promocích absolventů; v požadované kvalitě, s možností stažení fotografií ve webové i tiskové kvalitě:
- fotografie pro web min. ve formátu JPEG, RGB, rozlišení 72 DPI.
- fotografie pro tisk min. ve formátu JPEG, RGB, rozlišení 300 DPI.
Rozsah poskytovaných služeb je každoročně stanoven harmonogramem imatrikulací a promocí Univerzity Karlovy.
Orientační rozsah předmětných akcí pořádaných zadavatelem je popsán v příloze č. 1 výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 4 154 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Rektorát
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 630019

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy