Public contract: LFP 2018 - nová tisková řešení

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1616
System number: P18V00000783
Date of commence: 07.08.2018
Tender submit to: 29.08.2018 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LFP 2018 - nová tisková řešení
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky na dodávky jsou multifunkční tiskárny v počtu dvou kusů (pro použití Střediskem vědeckých informací a Ústavem farmakologie a toxikologie Lékařské fakulty v Plzni) splňující požadavky uvedené v Příloze č. 1 (Specifikace předmětu plnění) zadávací dokumentace a za podmínek definovaných v Příloze č. 2 (Návrh kupní smlouvy) zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky jsou rovněž dodávky a služby na podporu a servis na základě Rámcové smlouvy na základě návrhu dodavatele při respektování požadavků uvedených v Příloze č. 1 (Specifikace předmětu plnění) zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 236 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Lots of public contract

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace k veřejné zakázce Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace k veřejné zakázce ze dne 7.8.2018 Dokument PDF Zadavaci_dokumentace_(ZD).pdf 884.01 KB
Příloha č. 1 výzvy Příloha č. 1 výzvy ze dne 7.8.2018 - Specifikace předmětu plnění Dokument PDF Priloha_1_ZD_specifikace.pdf 849.57 KB
Příloha č. 2 výzvy Příloha č. 2 výzvy ze dne 7.8.2018 - Návrh Kupní smlouvy Dokument MS Word Priloha_2_ZD_kupni_smlouva.doc x 882.92 KB
Příloha č. 3 výzvy Příloha č. 3 výzvy ze dne 7.8.2018 - Krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_3_ZD_kryci_list.doc 944.50 KB
Příloha č. 4 výzvy Příloha č. 4 výzvy ze dne 7.8.2018 - Vzor čestného prohlášení Dokument MS Word Priloha_4_ZD_cestna_prohlaseni .docx 864.26 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
22.08.2018 15:26 explanation, completion, changes of procurement documents Jaroslav Pojar Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
16.08.2018 10:20 explanation, completion, changes of procurement documents Jaroslav Pojar Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Public documents

 
No records to display.

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 16.08.2018 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00001616