Public contract: LFP - diagnostika poruch dýchání

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1824
System number: P18V00000982
Date of commence: 16.10.2018
Tender submit to: 25.10.2018 12:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LFP - diagnostika poruch dýchání
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky na dodávky je polygrafický přístroj pro diagnostiku poruch dýchání v počtu dvou kusů (pro použití v oblasti výukové a vědecké činnosti na II. interní klinice Lékařské fakulty v Plzni a Fakultní nemocnice Plzeň) splňující požadavky uvedené v Příloze č. 1 (Specifikace předmětu plnění) této zadávací dokumentace a za podmínek definovaných v Příloze č. 2 (Návrh kupní smlouvy) zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 213 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace k veřejné zakázce Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace k veřejné zakázce ze dne 16.10.2018 Dokument PDF Zadavaci_dokumentace_(ZD).pdf 879.41 KB
Příloha č. 1 výzvy Příloha č. 1 výzvy ze dne 16.10.2018 - Specifikace předmětu plnění Dokument PDF Priloha_1_ZD_specifikace.pdf 358.44 KB
Příloha č. 2 výzvy Příloha č. 2 výzvy ze dne 16.10.2018 - Návrh Kupní smlouvy Dokument MS Word Priloha_2_ZD_kupni_smlouva.doc x 882.72 KB
Příloha č. 3 výzvy Příloha č. 3 výzvy ze dne 16.10.2018 - Krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_3_ZD_kryci_list.doc 943.00 KB
Příloha č. 4 výzvy Příloha č. 4 výzvy ze dne 16.10.2018 - Vzor čestného prohlášení Dokument MS Word Priloha_4_ZD_cestna_prohlaseni .docx 864.84 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Tender price without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Contract, its changes and amendments
Kupní smlouva Kupní smlouva ze dne 16.11.2018 Dokument PDF Kupni_smlouva_2018-11-16.pdf 5.07 MB

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00001824

Contract performance