Public contract: Část 14 (sušárny a inkubátory)

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5259
System number: P21V00000804
File number: UKLFP/460694/2021
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
This is the lot of a public contract: LFP – U2 vybavení – přístroje a zařízení
Date of commence: 03.11.2021
Tender submit to: 20.12.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Část 14 (sušárny a inkubátory)
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Část 14 (sušárny a inkubátory)

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 991 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace_2021-11-04.pdf 1.10 MiB
Příloha č. 1 ZD Příloha č. 1 ZD - krycí list Dokument MS Word Priloha_1_ ZD_kryci list nabidky.docx 881.88 KiB
Příloha č. 2 ZD Příloha č. 2 ZD - čestné prohlášení Dokument MS Word Priloha_2_ZD_cestne prohlaseni.docx 863.93 KiB
Příloha č. 3 ZD Příloha č. 3 ZD - kupní smlouva Dokument MS Word Příloha_3_ZD_kupní smlouva.docx 892.88 KiB
Příloha č. 1 smlouvy Příloha č. 1 smlouvy - specifikace Archiv ZIP Priloha_1_KS_specifikace.zip 17.85 MiB
Příloha č. 2 smlouvy Příloha č. 2 smlouvy - položkový rozpočet Dokument MS Excel Priloha_2_KS_polozkovy rozpocet.xlsx 18.85 KiB
Also check the procurement documents on the lots list.

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
03.12.2021 11:32 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Doplnění vysvětlení zadávací dokumentace č. 3    
01.12.2021 16:11 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3    
24.11.2021 15:00 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
15.11.2021 13:50 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    
Also check the explanation on the lots list.

Evaluation of the tenders

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele část 14 Písemná zpráva zadavatele část 14 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele část 14.pdf 779.37 KiB
Contract, its changes and amendments
Registr smluv Dokument PDF odpoved_zverejneni.pdf 48.10 KiB

Forms

URL addresses

Contract performance