DBID: 6118
Systémové číslo: P22V00000507 Spisová značka:
UKRUK/412104/2022
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
25.07.2022
Předběžný zájem vyjádřit do: 08.08.2022 10:00
Název, druh zakázky a popis předmětu
Název: Předběžná tržní konzultace: Pořízení stolních počítačů, PTZ kamer, mikrofonů a rozšíření operačních pamětí
Druh zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Konzultace se vztahuje k plánované veřejné zakázce s názvem „Pořízení stolních počítačů, PTZ kamer, mikrofonů a rozšíření operačních pamětí“ („Veřejná zakázka“).
Předmětem Veřejné zakázky má být pořízení stolních počítačů, PTZ kamer, mikrofonů a rozšíření operačních pamětí, tak jak jsou vymezeny níže.
Rozšíření operačních paměti
Vnitřní PTZ kamera Full HD pro streamování – 6 kusů
Vnitřní PTZ kamera 4K UHD pro streamování – 3 kusy
Stolní počítače pro studenty do učebny v knihovně (All-In-One) – 19 kusů
Stolní počítače pro studenty do učebny 017 (All-In-One) – 27 kusů
Mikrofony pro PTZ kamery Full HD – 10 kusů
Zadavatel má zájem, aby zadávací podmínky co nejlépe odpovídaly jeho potřebám a současně, aby byly i spolu s předmětem Veřejné zakázky nastaveny v souladu se zákonem, zejména zásadou přiměřenosti a dalšími zásadami upravenými v § 6 ZZVZ. Za tímto účelem (a při dodržení dále stanovených podmínek) vyslechne připomínky a návrhy potenciálních dodavatelů, kteří mají s poskytováním tohoto druhu plnění již konkrétní zkušenosti, resp. existuje předpoklad, že jsou dostatečně odborně erudování ve vztahu k předmětu připravované Veřejné zakázky.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
uveřejnění na profilu
- jiný
Režim zakázky:
mimo režim ZZVZ
Místo plnění
Praha
Zadavatel
Úřední název: Univerzita Karlova, Právnická fakulta
IČO: 00216208
Poštovní adresa: nám. Curierových 901/7
116 40 Praha
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-033529
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Přihlášky k registraci v Konzultaci zasílejte do data 8. 8. 2022 do 10:00 hodin, a to výhradně e-mailem na adresu: office@klatovskysvaton.cz