Public contract: PedF – Nákup kancelářského materiálu 2023/2024

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 6900
System number: P23V00000188
Contracting authority registration number: PEDF/VZ /04/2023
File number: UKPedF/124030/2023
Date of commence: 21.03.2023
Tender submit to: 03.04.2023 11:00

Title, type and description of public contract

  • Title: PedF – Nákup kancelářského materiálu 2023/2024
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka kancelářského materiálu. Požadovaný materiál bude dodáván postupně dle potřeb fakulty na základě uzavřené Rámcové kupní smlouvy s jedním dodavatelem. Dodavatel může využít k plnění části předmětu smlouvy subdodavatele.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 900 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj
  • Praha

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Magdalény Rettigové 47/4
    116 39 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2017-019067

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
21.03.2023 10:54 invitation Anna Rážová Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Nejnižší nabídková cena tabulka "A" less is better - cost criterion 65 % not set criteria detail
2. Nejnižší nabídková cena tabulka "B" less is better - cost criterion 35 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podáni nabídky_Kancelářský materiál 2023_2024.pdf 263.67 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace Dokument MS Word Vysvětlení zadávací dokemtace 1_Nákup kancelářského materiálu 2023_2024.docx 12.12 KB
Explanation/changes/completion of procurement documents
Oprava technické specifikace parametrů Dobrý den,
byla jsem upozorněna na chybu v tabulce technické specifikace parametrů, kdy v řádku 100, což je položka 92, nebyl zadán vzorec.
Tabulka byla opravena a jinak jsem do ní nezasahovala.
Byl pouze přidán vzorec.
S pozdravem
Rážová
Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Kancelářský materiál 2023_2024.xlsx 19.35 KB
Notice of choosing the contractor/best tender
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky Dokument PDF Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky_Nákup kancelářského materiálu 2023_2024.pdf 492.14 KB

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance