Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka kancelářského materiálu. Požadovaný materiál bude dodáván postupně dle potřeb fakulty na základě uzavřené Rámcové kupní smlouvy s jedním dodavatelem. Dodavatel může využít k plnění části předmětu smlouvy subdodavatele.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Zadávací dokumentace | Zadávací dokumentace_Kancelářský materiál 2023_2024.zip | 793.55 KB |
Date | Message type | Sender | Subject | r. | |
---|---|---|---|---|---|
21.03.2023 10:54 | invitation | Anna Rážová | Invitation |
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídky | Výzva k podáni nabídky_Kancelářský materiál 2023_2024.pdf | 263.67 KB | |
Vysvětlení zadávací dokumentace | Vysvětlení zadávací dokemtace 1_Nákup kancelářského materiálu 2023_2024.docx | 12.12 KB | |
Explanation/changes/completion of procurement documents |
|||
Oprava technické specifikace parametrů |
Dobrý den, byla jsem upozorněna na chybu v tabulce technické specifikace parametrů, kdy v řádku 100, což je položka 92, nebyl zadán vzorec. Tabulka byla opravena a jinak jsem do ní nezasahovala. Byl pouze přidán vzorec. S pozdravem Rážová |
Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Kancelářský materiál 2023_2024.xlsx | 19.35 KB |
Notice of choosing the contractor/best tender |
|||
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky | Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky_Nákup kancelářského materiálu 2023_2024.pdf | 492.14 KB |