Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure PedF – 2020 - Pořízení typového nábytku
Sender Ivana Choutková
Sender organization Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta [CRN: 00216208]
Recipient All (including public)
Date 17.06.2020 15:32:15
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
zadavatel bude požadovat především typový nábytek. Dodací lhůta byla stanovena s ohledem na charakter požadovaného nábytku. Zadavatel nepředpokládá, že bude nutné realizovat vámi popisované činnosti.
Stanovené lhůty jsou platné.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Ivana Choutková

Original message

Date 16.06.2020 08:08:57
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
dle článku II. bodu 1 je dodavatel povinen dodat nábytek do pěti dnů od objednání. Tento neobvykle krátký termín mnoho výrobců vyloučí ze soutěže o tuto zakázku. Není v tomto bodu chyba? A není myšleno 5 týdnů ? Na přípravu výkresové dokumentace, dodání materiálů od výrobce a následnou dopravu s montáži u Vás na adrese požadovaných 5 dnů nestačí.