Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení UK - LF3 - Dodávka interaktivních tabulí II
Odesílatel Pavel Šmolík
Organizace odesílatele Univerzita Karlova, 3. lékařská fakulta [IČO: 00216208]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 23.07.2020 13:11:26
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Vážení, tímto Vám zadavatel poskytuje následující vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - viz níže:

1. Z formulace Výzvy není zřejmé, jestli zadavatel požaduje pouze dodávku interaktivních tabulí, nebo i jejich instalaci.
V případě, že zadavatel požaduje dodání včetně instalace prosím o upřesnění následujících informací:
• na jaký typ stěny se tabule instalují
• jakým způsobem bude instalován dataprojektor (ze stěny, ze stropu – výška stropu, materiál)
• jaká bude délka kabeláže (vzdálenost mezi tabulí a zdrojem signálu (PC, notebook a pod)

Odpověď zadavatele:
- Součástí dodávky je také instalace.
- Stěny cihlové (budova z roku 1861).
- Instalace ultrakrátkého dataprojektoru na stěnu nad tabulí.
- Délka kabeláže - PC/notebook vedle tabule

2. Z technických parametrů v ZD není zřejmé, jaký typ dataprojektoru zadavatel požaduje – zejména jeho projekční vzdálenost (klasická, krátká, ultrakrátká). Toto je klíčový parametr
pro komfort užívání interaktivní tabule, ale zároveň i pro cenu nabízeného projektoru.

Odpověď zadavatele:
- Ultrakrátká projekční vzdálenost.

Zároveň v případě instalace prosím zvažte prodloužení lhůty pro dodání tabulí. Vzhledem k nutnosti poskytnutí součinnosti, kapacitám dodavatele a pod je lhůta 2 týdny dle mého názoru nedostačující.

Odpověď zadavatele:
Zadavatel na základě výše uvedeného mění zadávací podmínky uvedené ve výzvě a v návrhu smlouvy takto:

Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu nejpozději do 4 týdnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Přesné datum předání bude stanoveno na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Za řádné předání zboží se považuje jeho dodání na adresu sídla kupujícího, dále pak jeho uvedení do provozu, předání všech dokladů potřebných pro jeho řádné užívání (čl. I odst. 1 této smlouvy), zaškolení obsluhy předmětu smlouvy a podpisu protokolu o předání zboží oběma kupními stranami.

Za zadavatele:
Pavel Šmolík, 3. LF UK

Původní zpráva

Datum 21.07.2020 10:47:31
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
na základě Vámi zveřejněné výzvy k podání nabídek - UK - LF3 - Dodávka interaktivních tabulí II bych se rád dotázal na následující:

1. Z formulace Výzvy není zřejmé, jestli zadavatel požaduje pouze dodávku interaktivních tabulí, nebo i jejich instalaci.
V případě, že zadavatel požaduje dodání včetně instalace prosím o upřesnění následujících informací:
• na jaký typ stěny se tabule instalují
• jakým způsobem bude instalován dataprojektor (ze stěny, ze stropu – výška stropu, materiál)
• jaká bude délka kabeláže (vzdálenost mezi tabulí a zdrojem signálu (PC, notebook a pod)
2. Z technických parametrů v ZD není zřejmé, jaký typ dataprojektoru zadavatel požaduje – zejména jeho projekční vzdálenost (klasická, krátká, ultrakrátká). Toto je klíčový parametr
pro komfort užívání interaktivní tabule, ale zároveň i pro cenu nabízeného projektoru.

Zároveň v případě instalace prosím zvažte prodloužení lhůty pro dodání tabulí. Vzhledem k nutnosti poskytnutí součinnosti, kapacitám dodavatele a pod
je lhůta 2 týdny dle mého názoru nedostačující.


Děkuji za odpověď.

S pozdravem
Marie Koutná