Vážení, tímto Vám zadavatel poskytuje následující vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - viz níže:
1. Z formulace Výzvy není zřejmé, jestli zadavatel požaduje pouze dodávku interaktivních tabulí, nebo i jejich instalaci.
V případě, že zadavatel požaduje dodání včetně instalace prosím o upřesnění následujících informací:
• na jaký typ stěny se tabule instalují
• jakým způsobem bude instalován dataprojektor (ze stěny, ze stropu – výška stropu, materiál)
• jaká bude délka kabeláže (vzdálenost mezi tabulí a zdrojem signálu (PC, notebook a pod)
Odpověď zadavatele:
- Součástí dodávky je také instalace.
- Stěny cihlové (budova z roku 1861).
- Instalace ultrakrátkého dataprojektoru na stěnu nad tabulí.
- Délka kabeláže - PC/notebook vedle tabule
2. Z technických parametrů v ZD není zřejmé, jaký typ dataprojektoru zadavatel požaduje – zejména jeho projekční vzdálenost (klasická, krátká, ultrakrátká). Toto je klíčový parametr
pro komfort užívání interaktivní tabule, ale zároveň i pro cenu nabízeného projektoru.
Odpověď zadavatele:
- Ultrakrátká projekční vzdálenost.
Zároveň v případě instalace prosím zvažte prodloužení lhůty pro dodání tabulí. Vzhledem k nutnosti poskytnutí součinnosti, kapacitám dodavatele a pod je lhůta 2 týdny dle mého názoru nedostačující.
Odpověď zadavatele:
Zadavatel na základě výše uvedeného mění zadávací podmínky uvedené ve výzvě a v návrhu smlouvy takto:
Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu nejpozději do 4 týdnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Přesné datum předání bude stanoveno na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Za řádné předání zboží se považuje jeho dodání na adresu sídla kupujícího, dále pak jeho uvedení do provozu, předání všech dokladů potřebných pro jeho řádné užívání (čl. I odst. 1 této smlouvy), zaškolení obsluhy předmětu smlouvy a podpisu protokolu o předání zboží oběma kupními stranami.
Za zadavatele:
Pavel Šmolík, 3. LF UK
|