Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure PedF – 2020 - Úklid učeben, kanceláří a společných prostor v objektech Pedagogické fakulty UK
Sender Ivana Choutková
Sender organization Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta [CRN: 00216208]
Recipient All (including public)
Date 24.07.2020 08:30:50
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
v příloze posílám odpovědi na vaše dotazy.
S pozdravem
Ivana Choutková


Attachments
- Úklid_odpověď č. 1.pdf (113.18 KB)

Original message

Date 22.07.2020 20:35:46
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

Poprosili bychom o objasnění následujících dotazů.

Dotaz č. 1

V návrhu smlouvy o provádění úklidových služeb (dále jen "návrh smlouvy") v čl. II odst. 13 je mj. uvedeno, že "Cena je pevná a konečná, tj. zahrnuje veškeré náklady poskytovatele související s plněním veškerých závazků poskytovatele podle této smlouvy, a poskytovatel není oprávněn na objednateli požadovat úhradu jakýchkoli víceprací a vícenákladů."

Rozumí se těmito vícepracemi i takové vícepráce, jejichž nutnost provedení vyvstane až po zahájení plnění úklidových prací a se kterými nebylo v rámci ZD počítáno?

Dotaz č. 2

V návrhu smlouvy v čl. III odst. 9 je mj. uvedeno, že "pracovníci poskytovatele musí být trestně bezúhonní".

Bude zadavatel v rámci plnění požadovat po poskytovateli předložení výpisu z RT jednotlivých jeho zaměstnanců? Popř. jaké stáří takového výpisu bude akceptováno?

Dotaz č. 3

V návrhu smlouvy v čl. III odst. 5 je uvedeno, že poskytovatel je povinen provádět úklidové práce v Po - Pá od 20:00 do 24:00. Dále je v čl. III odst. 19 návrhu smlouvy uvedeno, že závažné vady je poskytovatel odstranit neprodleně, nejpozději do 5 hodin od oznámení.

Bude pro případ odstraňování závažných vad umožněn poskytovateli přístup do místa plnění, aby mohl tyto vady odstranit?

Jaký je rozdíl mezi vadou a závažnou vadou ve smyslu návrhu smlouvy?

Dotaz č. 4

V návrhu smlouvy v čl. II odst. 12 je uvedeno, že strojní úklid chodeb bude poskytovatel provádět úklidovým strojem objednatele. Poskytovatel zajistí pro obsluhu úklidového stroje odborně způsobilou osobu, na tento druh činnosti speciálně zaškolenou.

Můžete upřestnit jaké stroje budou zajištěny a máte na mysli nějaké konkrétní školení?

Předem děkujeme.