Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure Část 3 - Dodávka a instalace výukového nábytku do poslucháren č. 123, 122, sklopná sedadla na chodbách
Sender Jindra Pavlová
Sender organization Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd [CRN: 00216208]
Recipient All (including public)
Date 09.06.2022 21:55:04
Reference number in the filing service UKFSV/276999/2022-15
Identifier in filing service 1003482633
Subject Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den, zadavatel požaduje dodat všechny vzorky výrobků N-122, N-123 najednou ve lhůtě uvedené v zadávací dokumentaci, tedy do konce lhůty k podání nabídek.
Fakulta sociálních věd Univerzita Karlova

Original message

Date 03.06.2022 17:08:48
Reference number in the filing service UKFSV/276999/2022-14
Identifier in filing service 1003469852
Subject Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

V Praze 3.6. 2022



V zadávací dokumentaci – části týkající se prokázaní technické kvalifikace předložením vzorků výrobků, materiálů a prvků k dodání je mimo jiné požadováno předložení sklopné sedačky včetně stolku (položka N-123) a sedačky sklopné nástěnné (položka N-122) ve výčtu mezi vzorky, jejichž předložení je požadováno do konce lhůty pro podání nabídek.

V dokumentu 002 Postup vzorkování, který je součástí zadávací dokumentace, je uvedeno vzorkování ve fázi I. a II., kdy položka N-123 sedačka sklopná včetně stolku je požadována ve fázi II. mezi vzorky požadovanými od vybraných dodavatelů pro schválení před podpisem smlouvy o dílo.

Prosíme o upřesnění lhůt pro předložení fyzických vzorků výrobků N-122 a N-123.