Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure PedF – Pořízení studentského serveru pro podporu výuky KITTV
Sender Petra Tobolářová
Sender organization Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta [CRN: 00216208]
Recipient All (including public)
Date 11.05.2018 10:36:33
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Dodatečné informace 1

Dotaz č. 1:
V technické specifikaci u serverů "b)" s interním označením "4RU19-24xSATA/SAS" máte uveden požadavek: 1x "4RU19“ eATX13,24xSATA/SAS,(s expanderem)+2SFF, rPS min. 1200W (rámečky HDD součástí dodávky)".
Znamená to, že vyžadujete jedno chassis o velikosti 4RU pro 24x3,5¨ HDD, nebo je to požadavek například na jedno chassis 2RU na 12x 3,5¨ HDD rozšířené o jeden expander (polici) s dalšími 2RU a dalšími 12x3,5¨ HDD? Analogicky stejná možnost je i 2RU s celkem 12-ti HDD u serveru typu "a)"?

Odpověď na dotaz č. 1:
požadujeme:
chassis o velikosti 4RU pro 24x3,5¨ HDD
chassis o velikosti 2RU pro 12x3,5¨ HDD
obojí včetně rámečku pro 3.5" HDD a redundantních AC zdrojů
4x stejnou základní desku standardního formátu

Dotaz č. 2:
U obou serverů vyžadujete servisní zajištění:
"Zásah 3r NBD v autorizovaném servisním středisku."
Dnes je u serverů naprosto standardní požadavek na opravu on-site (tedy přímo u zákazníka) a to minimálně do druhého pracovního dne - NBD. Nejlépe garantovanou přímo výrobcem zařízení. Naprostá většina seriózních výrobců serverů toto standardně nabízí a náklady na tuto službu jsou minimální.
Opravdu chcete zařízení (servery) v případě jakékoli poruchy převážet někam do servisního střediska?

Odpověď na dotaz č. 2:
Jde o minimální požadavek na servis.