Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: RUK – SBZ – Revitalizace objektů Karolina – Rekonstrukce historických prostor – Stavební úpravy Křížových chodeb

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 8
Číslo jednací ve SpSl UKRUK/369451/2022-13
ID ve SpSl 1003605339
Popis: Harmonogram plnění veřejné zakázky
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 20.07.2022 14:49:06

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Archiv ZIP 08 Příloha č. 8 ZD - Harmonogram plnění veřejné zakázky_XChodba_200722_final.z ip
Velikost: 7.83 MB
Aktuální verze souboru: 20.07.2022 12:58:09
Otisk MD5: 190cc4835f18278d824bf36ab718fc4b
Otisk SHA256: 7e5ab28dac29d1ea9799ab42a7b46f658eda1ed16ffb9450002278b84eb7e408

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 20.07.2022 12:58:09 Příloha č. 8 Harmonogram plnění veřejné zakázky zadávací dokumentace - 08 Příloha č. 8 ZD - Harmonogram plnění veřejné zakázky_XChodba_2007 22_final.zip 7.83 MB