Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2017-023823
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2014/24/EU

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Univerzita Karlova
IČO: 2
00216208
Poštovní adresa:
Ovocný trh 560/5
Obec:
Praha 1
Kód NUTS:
CZ01
PSČ:
11636
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
ovz@ruk.cuni.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.cuni.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.cuni.cz/

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.cuni.cz/
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.cuni.cz/
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)

I.4) Druh veřejného zadavatele

I.5) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
UK – RUK - DYNAMICKÝ NÁKUPNÍ SYSTÉM NA PROPAGAČNÍ PŘEDMĚTY UK
II.1.2) Hlavní kód CPV:
39294100
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Zavedení dynamického nákupního systému na propagační předměty UK.
Na základě zavedeného DNS budou zadávány veřejné zakázky na dodávky propagačních předmětů UK, vždy aktuálně dle potřeb Zadavatele prostřednictvím jednotlivých veřejných zakázek, tj. na základě výzvy Zadavatele k podání nabídek všem zařazeným dodavatelům, a sice po celou dobu trvání DNS.
předmět plnění odpovídá CPV:
Informační a propagační výrobky 39294100-0
Reklamní materiály 22462000-6

Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
20000000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ01
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Praha
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Zavedení dynamického nákupního systému na propagační předměty UK.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
20000000
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
30.10.2017
(dd.mm.rrrr)
Konec:
30.12.2050
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
Zadavatel předpokládá zadávání jednotlivých veřejných zakázek v tomto DNS na základě svých provozních a věcných potřeb, v předem neurčených časových intervalech. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
Tento dynamický nákupní systém je zaváděn na dobu neurčitou. Datum "konce trvání DNS" shora (tj. 31.12.2050) je uvedeno pouze proto, že bez jeho uvedení není možné vyplnit formulář do věstníku veřejných zakázek bez chybového hlášení.
Způsob hodnocení u jednotlivých veřejných zakázek zadávaných na základě DNS bude vždy stanoven v konkrétních zadávacích podmínkách.

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti:
- ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
- oprávněním k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, předložením živnostenského listu, výpisu z živnostenského rejstříku nebo koncesní listiny, které jej opravňují k plnění předmětu veřejné zakázky, minimálně v rozsahu, který umožní dodavateli dodávku zboží, tj. budˇ jeho výrobu či koupi a prodej.

Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
03.10.2017
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
10:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
SK
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

29.08.2017
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
5 tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6 pokud jsou tyto informace již známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět