Public contract: Tiskařské služby 02-2018

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1115
System number: P18V00000282
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2017-002556
Dynamic purchasing system:
LFP - DNS pro tiskařské služby
Date of commence: 11.04.2018
Tender submit to: 23.04.2018 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Tiskařské služby 02-2018
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky je tisk výroční zprávy o činnosti Lékařské fakulty v Plzni za rok 2017 za podmínek uvedených v Příloze č. 2 (Návrh Smlouvy o poskytování služeb) Výzvy k podání nabídky v rámci dynamického nákupního systému podle podkladu, který bude tvořit Přílohu č. 1 (Tisková data) Smlouvy o poskytování služeb.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky v rámci dynamického nákupního systému Výzva k podání nabídky v rámci dynamického nákupního systému ze dne 11.4.2018 Dokument PDF Vyzva_k_podani_nabidky_2018-04 -11.pdf 852.23 KiB
Příloha č. 1 výzvy Příloha č. 1 výzvy ze dne 11.4.2018 - Výroční zpráva o činnosti 2016 - obálka Dokument PDF Priloha_1_vyzvy_VZ_2016_obalka _2018-04-11.pdf 3.45 MiB
Příloha č. 1 výzvy Příloha č. 1 výzvy ze dne 11.4.2018 - Výroční zpráva o činnosti 2016 - vnitřek Dokument PDF Priloha_1_vyzvy_VZ_2016_vnitre k_2018-04-11.pdf 31.80 MiB
Příloha č. 2 výzvy Příloha č. 2 výzvy ze dne 11.4.2018 - Návrh Smlouvy o poskytování služeb Dokument MS Word Priloha_2_vyzvy_navrh_smlouvy_ 2018-04-11.doc 941.00 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance