Public contract: Dodávka interiérové vybavení

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1281
System number: P18V00000446
Contracting authority registration number: UK3LF/50516/2018
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-017060
Date of commence: 28.05.2018
Tender submit to: 02.07.2018 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka interiérové vybavení
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem zakázky je výroba, dodávka a montáž vybraného interiérového vybavení.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 6 423 725 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, 3. lékařská fakulta
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Ruská 2411/87
    100 00 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2017-028851

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Ruská 2411/87
100 00 Praha 10

Contact

Lots of public contract

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Dokument PDF ZD - VŘ Interiérové vybavení.pdf 3.45 MB
Příloha č. 1 - Technická specifikace část 1 Dokument MS Excel část 1 specifikace.xlsx 29.04 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace část 2 Dokument MS Excel část 2 specifikace.xlsx 1.78 MB
Příloha č. 1 - Technická specifikace část 3 Dokument MS Excel část 3 specifikace.xlsx 1,020.95 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace část 4 Dokument MS Excel část 4 specifikace.xlsx 808.17 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace část 5 Dokument MS Excel část 5 specifikace.xlsx 632.82 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace část 6 Dokument MS Excel část 6 specifikace.xlsx 13.82 KB
Příloha č. 2 - Nabídková cena část 1 Dokument MS Excel Nabídková tabulka část 1.xlsx 14.02 KB
Příloha č. 2 - Nabídková cena část 2 Dokument MS Excel Nabídková tabulka část 2.xlsx 18.43 KB
Příloha č. 2 - Nabídková cena část 3 Dokument MS Excel Nabídková tabulka část 3.xlsx 78.17 KB
Příloha č. 2 - Nabídková cena část 4 Dokument MS Excel Nabídková tabulka část 4.xlsx 13.99 KB
Příloha č. 2 - Nabídková cena část 5 Dokument MS Excel Nabídková tabulka část 5.xlsx 15.34 KB
Příloha č. 2 - Nabídková cena část 6 Dokument MS Excel Nabídková tabulka část 6.xlsx 74.70 KB
Příloha č. 3 - Kupní smlouva Dokument MS Word 3. LF DIV _Příloha č. 3_Kupní smlouva.docx 113.58 KB
příloha č. 4 - Kvalifikační dokumentace Dokument PDF příloha č. 4 - Kvalifikační dokumentace.pdf 1.75 MB
Příloha č. 1 KD - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti Dokument MS Word 3. LF_ DIV_ Příloha č. 1 KD - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx 201.00 KB
Příloha č. 2 KD - Seznam významných dodávek Dokument MS Word 3. LF_DIV_Příloha č. 2 KD - Seznam významných dodávek.doc 75.00 KB
Příloha č. 5 - Krytí list nabídky Dokument MS Word 3. LF DIV _Příloha č. 5 KL.docx 69.06 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
04.06.2018 15:53 explanation, completion, changes of procurement documents Martina Krčková Doplnění zadávací dokumentace    

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 31.05.2018 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 04.06.2018 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00001281