Public contract: Tonery a náplně 05-2018

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1699
System number: P18V00000862
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2016-006955
Dynamic purchasing system:
LFP - "DNS pro tonery a náplně 2017 až 2018"
Date of commence: 13.09.2018
Tender submit to: 24.09.2018 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Tonery a náplně 05-2018
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka tonerů, náplní a příslušenství do tiskáren. Tiskárny, pro které jsou tonery, náplně a příslušenství poptávány, jsou specifikovány v sloupci „Toner/cartridge apod. pro tiskárnu“ Přílohy č. 1 (Specifikace zboží). Podmínky dodávky jsou stanoveny v Příloze č. 2 (Návrh Kupní smlouvy) Výzvy k podání nabídky v rámci dynamického nákupního systému.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Lots of public contract

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele ze dne 1.10.2018 Dokument PDF Pisemna_zprava_zadavatele_2018 -10-01.pdf 914.49 KB

Forms

URL addresses