Public contract: RUK SBZ - Nákup drogistických, úklidových a hygienických potřeb v roce 2019

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2064
System number: P19V00000022
File number: UKRUK/5660/2019
Date of commence: 11.01.2019
Tender submit to: 23.01.2019 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: RUK SBZ - Nákup drogistických, úklidových a hygienických potřeb v roce 2019
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Nákup drogerie pro zajištění provozu objektů ve správě SBZ UK.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 900 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Rektorát
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Name of the section: Správa budov a zařízení
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 630019

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky UK vyzývá dodavatele k podání nabídky Dokument PDF RS výzva 2019 Drogerie 1.2019.pdf 1.21 MB
Příloha č. I. Čestné prohlášení Čestné prohlášení dodavatele o prokázání základní způsobilosti. Dokument MS Word Čest Prohl ZáZpů Drogerie 2019 12.2018.docx 29.42 KB
Příloha č. II. návrh rámcové smlouvy Smluvní podmínky Dokument MS Word RáS Drogerie 2019 12.2018.doc 106.50 KB
Příloha č. 1. Seznam zboží - ceník Jednotkové ceny a požadavek na množství zboží včetně celkové ceny. Dokument MS Excel Drogerie 2019 - seznam zboží.xlsx 23.00 KB
Příloha č. 2. Seznam pracovníků zadavatele Pověření pracovníci zadavatele. Dokument MS Excel Seznam určených prac RS Drogerie 2019.xls 33.00 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
11.01.2019 14:07 invitation Jan Javůrek Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance