Public contract: PedF – Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů na roky 2019/2020

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2193
System number: P19V00000146
Contracting authority registration number: PEDF/ VZ/02/2019
Date of commence: 05.02.2019
Tender submit to: 19.02.2019 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: PedF – Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů na roky 2019/2020
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
VZMR je dělena na části, část „A“ a část „B“, dle charakteru pořizovaného spotřebního materiálu a požadavku na servis, takto: část „A“ – spotřební materiál pro kancelářské stroje a část „B“ – servis kancelářských strojů.
Předmětem veřejné zakázky je pořízení spotřebního materiálu pro kancelářské stroje. Požadovaný materiál bude dodáván postupně na základě uzavřené rámcové smlouvy s jedním dodavatelem. Dodavatel může využít k plnění části předmětu smlouvy subdodavatele.
Předmětem veřejné zakázky je sjednání rámcové smlouvy o dílo, kterým bude poskytování servisu kancelářských strojů a tiskových zařízení ve vlastnictví zadavatele. Jednotlivé servisní úkony budou objednány zadavatelem podle potřeby a dodavatelem budou poskytovány podle konkrétních smluvních podmínek.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 2 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Magdalény Rettigové 47/4
    116 39 Praha
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2017-019067

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Lots of public contract

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podáni nabídky_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020.pdf 819.48 KB
Krycí list "A" Dokument MS Word Příloha č. 1_Krycí list_Nkup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A.docx 22.51 KB
Krycí list "B" Dokument MS Word Příloha č. 1_Krycí list_Nkup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B.docx 22.43 KB
Čestné prohlášení "A" Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestnéprohlášení_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A.docx 22.03 KB
Čestné prohlášení "B" Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestnéprohlášení_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B.docx 22.21 KB
Rámcová kupní smlouva "A" Dokument MS Word Příloha č. 3_Rámcová kupní smlouva_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část A.docx 41.83 KB
Rámcová kupní smlouva "A" v pdf Dokument PDF Příloha č. 3_Rámcová kupní smlouva_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část A.pdf 426.53 KB
Rámcová smlouva o dílo "B" Dokument MS Word Příloha č. 3_Rámcová smlouva o dílo_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část B.docx 45.91 KB
Rámcová smlouva o dílo "B" v pdf. Dokument PDF Příloha č. 3_Rámcová smlouva o dílo_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část B.pdf 416.33 KB
Technická specifikace parametrů část "A" Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A_.xlsx 20.75 KB
Technická specifikace parametrů část "B" Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B_Servis.xlsx 12.20 KB
Hodnotící kritéria část "A" Dokument PDF Příloha č. 5_Hodnotící kritéria_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A_.pdf 69.74 KB
podrobný popis vyplnění tabulky část "A" Dokument PDF Příloha č. 6_Podrobný popis na vyplnění tabulky_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 20192020_Část A_.pdf 510.65 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
05.02.2019 13:52 invitation Anna Rážová Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00002193