Public contract: ÚJOP - Nákup kancelářských potřeb 2019/2020

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2523
System number: P19V00000471
Contracting authority registration number: 13/2019
Date of commence: 04.06.2019
Tender submit to: 01.07.2019 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: ÚJOP - Nákup kancelářských potřeb 2019/2020
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Dodávky kancelářských potřeb pro rok 2019/2020.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Ústav jazykové a odborné přípravy
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Vratislavova 29/10
    128 00  Praha 2
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 631574

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č.1-Vzor čestného prohlášení Příloha č.1-Vzor čestného prohlášení Dokument MS Word Příloha č.1_Čestné prohlášení.doc 75.50 KiB
Příloha č.2-předpokládaný objem Příloha č.2-předpokládaný objem Dokument MS Excel Příloha č.2_Seznam kancelářských potřeb-předpoklad na 1 rok.xlsx 61.93 KiB
Příloha č.3_Návrh smlouvy Příloha č.3_Návrh smlouvy Dokument MS Word Příloha č.3_Rámcová smlouva_kancelářské potřeby.doc 128.50 KiB
Příloha č.4_Cenová nabídka Příloha č.4_Cenová nabídka Dokument MS Excel Příloha č.4_Cenová nabídka.xlsx 57.55 KiB
Příloha č.5 Krycí list Příloha č.5 Krycí list Dokument MS Word Příloha č.5_Krycí list.docx 16.29 KiB
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva.pdf 274.03 KiB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
04.06.2019 14:57 invitation Radka Hrušková Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Cena less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance