Public contract: Dodávka IT vybavení pro Farmaceutickou fakultu v Hradci Králové v rámci projektu InoMed

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2775
System number: P19V00000721
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2019-028935
Date of commence: 19.08.2019
Tender submit to: 20.09.2019 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka IT vybavení pro Farmaceutickou fakultu v Hradci Králové v rámci projektu InoMed
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení (6 kusů notebooků včetně příslušenství a 6 kusů externích monitorů) pro Farmaceutickou fakultu v Hradci Králové.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 202 859 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Akademika Heyrovského 1203
    500 03 Hradec Králové
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 630661

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Ing. Markéta Vítková
e-mail: vz@faf.cuni.cz
tel: 495067244

Subject items (CPV)

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace_IT.pdf 374,18 KiB
Příloha č. 1 Návrh kupní smlouvy Příloha č. 1 Návrh kupní smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 1 Návrh kupní smlouvy.doc 234,00 KiB
Příloha č. 2a Technická specifikace Příloha č. 2a Technická specifikace Dokument MS Excel Příloha č. 2a Technická specifikace.xlsx 14,27 KiB
Příloha č. 2b Položkový rozpočet Příloha č. 2b Položkový rozpočet Dokument MS Excel Příloha č. 2b Položkový rozpočet.xlsx 13,03 KiB
Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení k základní způsobilosti Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení k základní způsobilosti Dokument MS Word Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení k základní způsobilosti.docx 127,20 KiB
Příloha č. 4 Krycí list nabídky Příloha č. 4 Krycí list nabídky Dokument MS Word Příloha č. 4 Krycí list nabídky.doc 184,00 KiB
Příloha č. 5 Seznam poddodavatelů Příloha č. 5 Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 5 Seznam poddodavatelů.docx 119,02 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance