Public contract: LF HK – Dodávky spotřebního materiálu do tiskáren v roce 2021 - tonery

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 4412
System number: P21V00000017
Contracting authority registration number: LFHK-02-2021
File number: UKLFHK/18418/2021
Date of commence: 08.02.2021
Tender submit to: 24.02.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LF HK – Dodávky spotřebního materiálu do tiskáren v roce 2021 - tonery
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je průběžná dodávka nových originálních tonerů do tiskáren zadavatele včetně balení a dopravy do místa plnění, zpětného odběru použitých tonerových kazet a dále podle ostatních podmínek dokumentace výběrového řízení (dále jen „tonery“).

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 562 675 Kč without VAT

Place of performance

  • Hradec Králové

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Šimkova 870
    500 03  Hradec Králové
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2017-008938

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek a dokumentace výběrového řízení pro veřejnou zakázku malého rozsahu Výzva k podání nabídek a dokumentace výběrového řízení pro veřejnou zakázku malého rozsahu Dokument PDF 01_VÝZVA_Spotřební materiál do tiskáren r. 2021 - tonery_SIGNED.pdf 661.09 KB
Příloha č. 1 - Předloha krycího listu nabídky Předloha krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 1_Předloha krycího listu nabídky.docx 22.98 KB
Příloha č. 2 - Předloha čestného prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci Předloha čestného prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci Dokument MS Word Příloha č. 2_Předloha čestného prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci.docx 24.07 KB
Příloha č. 3 - Předloha seznamu významných dodávek Předloha seznamu významných dodávek Dokument MS Word Příloha č. 3_Předloha seznamu významných dodávek.docx 42.24 KB
Příloha č. 4a - Návrh rámcové kupní smlouvy Návrh rámcové kupní smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 4a_Návrh rámcová kupní smlouva.docx 79.65 KB
Příloha č. 4b - Čestné prohlášení o akceptaci návrhu smlouvy Čestné prohlášení o akceptaci návrhu smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 4b_Čestné prohlášení o akceptaci návrhu smlouvy.docx 22.55 KB
Příloha č. 5 - Specifikace předmětu plnění, Předloha pro zpracování ceny plnění Specifikace předmětu plnění, Předloha pro zpracování ceny plnění Dokument MS Excel Příloha č. 5_Specifikace předmětu plnění, Předloha pro zpracování ceny plnění.xlsx 19.32 KB
Příloha č. 6 - Předloha seznam poddodavatelů Předloha seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 6_Předloha seznamu poddodavatelů.docx 33.62 KB
Příloha č. 7 - Informace o zpracování osobních údajů Informace o zpracování osobních údajů Dokument MS Word Příloha č. 7_Informace o zpracování osobních údajů.docx 28.92 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
08.02.2021 13:15 invitation Hana Hanzlová Výzva k podání nabídek    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance