Public contract: část 2 (stoly, skříně a kuchyně)

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 4907
System number: P21V00000472
File number: UKLFP/294939/2021
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
This is the lot of a public contract: U2 vybavení – Kancelářský a výukový nábytek
Date of commence: 25.06.2021
Tender submit to: 17.08.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: část 2 (stoly, skříně a kuchyně)
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Stoly, skříně a kuchyně

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 30 988 650 Kč without VAT

Place of performance

  • Plzeň-město

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
13.08.2021 13:26 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 doplnění    
06.08.2021 15:50 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4    
04.08.2021 20:51 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3    
27.07.2021 20:50 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
20.07.2021 18:11 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace    
20.07.2021 18:02 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace    
15.07.2021 12:09 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Doplnění zadávací dokumentace č. 2    
30.06.2021 21:20 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Doplnění zadávací dokumentace    
Also check the explanation on the lots list.

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance