Veřejná zakázka: Předběžná tržní konzultace: Centrální nákup xerografického papíru na rok 2022

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 5608
Systémové číslo: P22V00000058
Spisová značka: UKRUK/66073/2022
Datum zahájení: 18.02.2022
Nabídku podat do: 25.02.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Předběžná tržní konzultace: Centrální nákup xerografického papíru na rok 2022

Stručný popis předmětu:
Univerzita Karlova, Rektorát vystupující jako Centrální zadavatel (dále jen „Centrální zadavatel“) má zájem o dodávku xerografického papíru na rok 2022 pro sebe a Pověřující zadavatele (fakulty a příslušné součásti Centrálního zadavatele) (dále jen „Pověřující zadavatelé“).

Centrální zadavatel má v úmyslu zadávací podmínky veřejné zakázky vymezit tak, aby odpovídaly jeho potřebám a potřebám Pověřujících zadavatelů, současně však umožnily co nejširší účast možných dodavatelů v zadávacím řízení. Za tímto účelem Centrální zadavatel vyzývá relevantní dodavatele k účasti v předběžné tržní konzultaci.

Předběžná tržní konzultace je korespondenční a uskuteční se vyplněním dotazníku, jehož vzor je uveden v příloze č. 1 výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: Předběžná tržní konzultace
  • Předpokládaná hodnota: 1 500 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hlavní město Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Rektorát
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 630019

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz) příp. na e-mail: jana.vasilova@ruk.cuni.cz

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy