Public contract: LFP – U2 DM – stěhování děkanátu fakulty

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 6016
System number: P22V00000427
File number: UKLFP/345319/2022
Date of commence: 23.06.2022
Tender submit to: 04.07.2022 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LFP – U2 DM – stěhování děkanátu fakulty
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky na služby je poskytnutí stěhovacích služeb za účelem přestěhování děkanátu do nově budovaného kampusu UniMeC na adrese alej Svobody 1655/76 Plzeň.
Rozsah poptávaných služeb je uveden v návrhu Smlouvy o poskytnutí stěhovacích služeb (Příloha č. 3 této výzvy) a jejích přílohách.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 200 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace (ZD) Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace (ZD) Dokument PDF Zadavaci_dokumentace_(ZD).pdf 908.10 KiB
Příloha č. 1 ZD Příloha č. 1 ZD - Krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_1_ZD_kryci_list.docx 884.24 KiB
Příloha č. 2 ZD Příloha č. 2 ZD - Vzor čestného prohlášení Dokument MS Word Priloha_2_ZD CP.docx 863.85 KiB
Příloha č. 3 ZD Příloha č. 3 ZD - Návrh smlouvy o poskytnutí stěhovacích služeb Dokument MS Word Priloha_3_ZD_navrh_smlouvy.doc x 883.75 KiB
Příloha č. 1 Smlouvy Příloha č. 1 Smlouvy - Specifikace stěhovaných věcí Dokument MS Excel Priloha_1_Smlouvy_specifikace. xlsx 14.11 KiB
Příloha č. 2 Smlouvy Příloha č. 2 Smlouvy - Harmonogram poskytování služeb Dokument MS Excel Priloha_2_smlouvy_harmonogram. xlsx 10.12 KiB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
23.06.2022 15:29 invitation Ondřej Škrabal Výzva k podání nabídky    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance