Dobrý den,
Poprosili bychom o objasnění následujících dotazů.
Dotaz č. 1
V návrhu smlouvy o provádění úklidových služeb (dále jen "návrh smlouvy") v čl. II odst. 13 je mj. uvedeno, že "Cena je pevná a konečná, tj. zahrnuje veškeré náklady poskytovatele související s plněním veškerých závazků poskytovatele podle této smlouvy, a poskytovatel není oprávněn na objednateli požadovat úhradu jakýchkoli víceprací a vícenákladů."
Rozumí se těmito vícepracemi i takové vícepráce, jejichž nutnost provedení vyvstane až po zahájení plnění úklidových prací a se kterými nebylo v rámci ZD počítáno?
Dotaz č. 2
V návrhu smlouvy v čl. III odst. 9 je mj. uvedeno, že "pracovníci poskytovatele musí být trestně bezúhonní".
Bude zadavatel v rámci plnění požadovat po poskytovateli předložení výpisu z RT jednotlivých jeho zaměstnanců? Popř. jaké stáří takového výpisu bude akceptováno?
Dotaz č. 3
V návrhu smlouvy v čl. III odst. 5 je uvedeno, že poskytovatel je povinen provádět úklidové práce v Po - Pá od 20:00 do 24:00. Dále je v čl. III odst. 19 návrhu smlouvy uvedeno, že závažné vady je poskytovatel odstranit neprodleně, nejpozději do 5 hodin od oznámení.
Bude pro případ odstraňování závažných vad umožněn poskytovateli přístup do místa plnění, aby mohl tyto vady odstranit?
Jaký je rozdíl mezi vadou a závažnou vadou ve smyslu návrhu smlouvy?
Dotaz č. 4
V návrhu smlouvy v čl. II odst. 12 je uvedeno, že strojní úklid chodeb bude poskytovatel provádět úklidovým strojem objednatele. Poskytovatel zajistí pro obsluhu úklidového stroje odborně způsobilou osobu, na tento druh činnosti speciálně zaškolenou.
Můžete upřestnit jaké stroje budou zajištěny a máte na mysli nějaké konkrétní školení?
Předem děkujeme.
|