Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Centrální nákup xerografického papíru na rok 2021
Odesílatel Jana Vasilová
Organizace odesílatele Univerzita Karlova, Rektorát [IČO: 00216208]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.02.2021 14:13:18
Číslo jednací ve SpSl UKRUK/33494/2021-11
ID ve SpSl 1002333319
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 1

Vážení,

u shora uvedené veřejné zakázky malého rozsahu zveřejňujeme vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel tímto reaguje na žádost o vysvětlení, kterou obdržel. V sekci "zadávací podmínky" si můžete stáhnout upravené dokumenty.

S pozdravem,

Mgr. Jana Vasilová
Odbor veřejných zakázek RUK


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf (522.85 KB)
- Výzva - Dodávka xerografického papíru 2021 - úprava.pdf (812.51 KB)
- Příloha č. 1 - Specifikace a rozsah předmětu plnění - papír 2021 - úprava.xlsx (14.49 KB)
- Příloha č. 2 - Formulář nabídky dodavatele - papír 2021 - úprava.docx (128.98 KB)
- Příloha č. 3 - Návrh rámcové dohody - papír 2021 - úprava.docx (59.40 KB)