Veřejná zakázka: PedF – Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů na roky 2019/2020

Informace o veřejné zakázce

Části veřejné zakázky

# Název Předpokládaná hodnota Stav
1. Část "A" 1 500 000 Kč bez DPH Zadáno
2. Část "B" 500 000 Kč bez DPH Zadáno

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podáni nabídky_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020.pdf 819.48 KB
Krycí list "A" Dokument MS Word Příloha č. 1_Krycí list_Nkup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A.docx 22.51 KB
Krycí list "B" Dokument MS Word Příloha č. 1_Krycí list_Nkup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B.docx 22.43 KB
Čestné prohlášení "A" Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestnéprohlášení_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A.docx 22.03 KB
Čestné prohlášení "B" Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestnéprohlášení_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B.docx 22.21 KB
Rámcová kupní smlouva "A" Dokument MS Word Příloha č. 3_Rámcová kupní smlouva_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část A.docx 41.83 KB
Rámcová kupní smlouva "A" v pdf Dokument PDF Příloha č. 3_Rámcová kupní smlouva_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část A.pdf 426.53 KB
Rámcová smlouva o dílo "B" Dokument MS Word Příloha č. 3_Rámcová smlouva o dílo_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část B.docx 45.91 KB
Rámcová smlouva o dílo "B" v pdf. Dokument PDF Příloha č. 3_Rámcová smlouva o dílo_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část B.pdf 416.33 KB
Technická specifikace parametrů část "A" Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A_.xlsx 20.75 KB
Technická specifikace parametrů část "B" Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B_Servis.xlsx 12.20 KB
Hodnotící kritéria část "A" Dokument PDF Příloha č. 5_Hodnotící kritéria_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A_.pdf 69.74 KB
podrobný popis vyplnění tabulky část "A" Dokument PDF Příloha č. 6_Podrobný popis na vyplnění tabulky_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 20192020_Část A_.pdf 510.65 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
05.02.2019 13:52 výzva Anna Rážová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00002193